Η Μνήμη της Επανάστασης

ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΟΙ – 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΚΤΩΒΡΙΑΝΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ

22 Μαρτίου – 22 Ιουλίου 2017
Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, Μονή Λαζαριστών

Εγκαίνια: Τετάρτη 22 Μαρτίου, 20:00

Στη διάρκεια των 100 χρόνων μετά την Οκτωβριανή Επανάσταση που συμπληρώνονται φέτος, τα σύμβολα, οι εικόνες, τα μηνύματα και τα συνθήματα, το πνεύμα, η ορμή, ο δυναμισμός και οι διαστάσεις ενός από τα ιστορικά γεγονότα που συγκλόνισαν τον κόσμο και καθόρισαν την ιστορία του 20ού αιώνα, παραμένουν επίκαιρα και αποτυπώνονται στη δημιουργία πολλών σύγχρονων εικαστικών. Η έκθεση με τίτλο «Η Μνήμη της Επανάστασης. Σύγχρονοι Έλληνες Εικαστικοί-100 χρόνια από την Οκτωβριανή Επανάσταση» στο Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης στη Μονή Λαζαριστών από τις 22 Μαρτίου έως τις 22 Ιουλίου 2017, παρουσιάζει το «αφήγημα» της Οκτωβριανής Επανάστασης μέσα από την ιδιαίτερη προσέγγιση 31 σύγχρονων Ελλήνων εικαστικών δημιουργών, οι οποίοι καλούνται να δώσουν τη δική τους εκδοχή και να διαμορφώσουν μια ενιαία εικαστική παρέμβαση, για την ουτοπία της επανάστασης. (εγκαίνια: Τετάρτη 22 Μαρτίου 2017, 20:00. Μέρες & ώρες λειτουργίας έκθεσης: Τρίτη-Σάββατο 10:00-18:00).
Τα έργα -ζωγραφική, γλυπτική, εγκαταστάσεις, χαρακτική, βίντεο- τα περισσότερα των οποίων δημιουργήθηκαν με αφορμή την έκθεση ανήκουν στους εικαστικούς: Μιχάλη Αρφαρά, Κωστή Βελώνη, Μπάμπη Βενετόπουλο, Ανδρέα Βούσουρα, Κορνήλιο Γραμμένο, Λυδία Δαμπασίνα, Δημήτρη Ζουρούδη, Αντιγόνη Καββαθά, Στέφανο Καμάρη, Δημήτρη Καρλαφτόπουλο, Θοδωρή Λάλο, Γιάννη Λασηθιωτάκη, Ανδρέα Λυμπεράτο, Αλέξανδρο Μαγκανιώτη, Δημήτρη Μεράντζα, Μανώλη Μπαμπούση, Ξενοφώντα Μπήτσικα, Νικόλα Μπλιάτκα, Αντώνη Παπαδόπουλο, Αλίκη Παππά, Κωνσταντίνο Πάτσιο, Νατάσσα Πουλαντζά, Νίκο Σεπετζόγλου, Γιάννη Σκαλτσά, Μάριο Σπηλιόπουλο, Γιώργο Τσεριώνη, Κώστα Τσώλη, Πάνο Χαραλάμπου, Κώστα Χριστόπουλο, Θοδωρή Χρυσικό και Γιάννη Ψυχοπαίδη. Η επιμέλεια της έκθεσης ανήκει στον Γιάννη Μπόλη, ιστορικό της τέχνη και επιμελητή του ΚΜΣΤ.
Πέρα από τον όποιο επετειακό χαρακτήρα, η έκθεση δεν είναι περιγραφική, ούτε φιλοδοξεί να υποκαταστήσει την αυστηρή ιστορική μελέτη, τις διαφορετικές αναγνώσεις, αντικρουόμενες ερμηνείες και αποτιμήσεις των ιστορικών. Αντίθετα, στοχεύει σ’ έναν ξεχωριστό προβληματισμό και σε ιστορικούς και πολιτισμικούς συνειρμούς, με εκκίνηση έργα των Καζιμίρ. Μαλέβιτς, Ιβάν Κλιούν, Λιουμπόβ Ποπόβα, Κλιμέντ Ρέντκο, Αλεξάντρ Ρότσενκο, Κονσταντίν Μεντουνέτσκι, Αλεξέι Μπάμπιτσεφ, Ιβάν Κουντριασόφ, Ξένια Έντερ κ.ά από τη συλλογή Κωστάκη του ΚΜΣΤ, που παρουσιάζονται ως ξεχωριστή ενότητα στην έκθεση, μαζί με αρχειακό υλικό, περιοδικά, αφίσες και φωτογραφίες από το αρχείο Κωστάκη και ιδιωτικές συλλογές. Οι έννοιες της Επανάστασης και της Ουτοπίας βρίσκονται στον πυρήνα αυτής της ενότητας με τέσσερις διαφορετικές θεματικές: Νέα Αισθητική, Καθημερινή Ζωή, Εκπαιδευτικοί Νεωτερισμοί, Τέχνη και Προπαγάνδα. Η τέχνη εξάλλου της ρωσικής πρωτοπορίας αποτελεί μέχρι σήμερα για τους καλλιτέχνες μια ανεξάντλητη πηγή έμπνευσης, προβληματισμού και ερεθισμάτων.
Την έκθεση πλαισιώνουν αντικείμενα (αφίσες και προτομές με τους ηγέτες της Οκτωβριανής Επανάστασης, φωτογραφίες, ζωγραφικοί πίνακες σοσιαλιστικού ρεαλισμού, κ.ά.) της συλλογής του Βασίλη Κωνσταντίνου, την οποία έχει παραχωρήσει στο Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης. Η συλλογή έχει συγκροτηθεί μέσα από πολυάριθμα ταξίδια και πεισματικές αναζητήσεις του συλλέκτη στη μεγάλη γεωγραφική περιοχή των Βαλκανίων και λειτουργεί αναμνηστικά, αλλά και ως υπόμνηση μιας μεγάλης πολιτικής ιστορίας και ταυτόχρονα πιο προσωπικά, αφού αποκαλύπτει πολλές κρυφές ιστορίες της ατομικής διαχείρισης της ιστορίας.

Οι καλλιτέχνες της ρωσικής πρωτοπορίας τα χρόνια της Επανάστασης.
Έως το 1917, η σχέση των καλλιτεχνών της ρωσικής πρωτοπορίας με την εξουσία ήταν αιρετική και αντιδραστική. Τα αντεξουσιαστικά μηνύματα των μανιφέστων, τα ζωγραφισμένα πρόσωπα και το εκκεντρικό ντύσιμο των καλλιτεχνών συμβάδιζαν με την περιρρέουσα ατμόσφαιρα των διαρκών απεργιακών κινητοποιήσεων, των διαδηλώσεων και των φέιγ βολάν, των αναρίθμητων φοιτητικών, εργατικών, πολιτικών ομάδων. Οι ρώσοι πρωτοπόροι καλλιτέχνες συντάχθηκαν και έθεσαν τον εαυτό τους στην υπηρεσία της Οκτωβριανής Επανάστασης, επικεντρώθηκαν στη δημιουργία μιας ολοκληρωτικά καινούργιας αντίληψης για την τέχνη, πλήρως αποδεσμευμένης από αστικά και αισθητικά πρότυπα, για μια τέχνη σε άμεση συνάρτηση με την παραγωγή και την τεχνολογία, τα υλικά, τις ιδιότητες και τις δυνατότητές τους, για μια τέχνη που χαρτογραφούσε τα νέα όρια της σε σχέση με τη ζωή. Η τέχνη στη ζωή, η ζωή στην τέχνη. Η πίστη στην συλλογική δράση και η επαναστατική νοοτροπία οδήγησε στα πρώτα χρόνια μετά τον Οκτώβριο του 1917 σε ένα κλίμα πρωτοφανούς συνεργασίας της εξουσίας με την τέχνη. Ιδρύθηκαν οργανώσεις για την τέχνη και σχολές με ριζοσπαστικές εκπαιδευτικές μεθόδους καθώς και τα πρώτα μουσεία σύγχρονης τέχνης στον κόσμο που ονομάζονταν “Μουσεία Καλλιτεχνικής Παιδείας”.
Συνδετικός κρίκος μεταξύ καλλιτεχνών και μπολσεβίκων ήταν η ίδια η έννοια της επανάστασης και το όραμα της κοινωνικής αλλαγής που στην καλλιτεχνική του διάσταση ο Βασίλι Καντίνσκι ονόμασε «Μεγάλη Ουτοπία». Τα πρώτα χρόνια μετά το 1917, πολλοί καλλιτέχνες της πρωτοπορίας συνεργάστηκαν με τον κρατικό μηχανισμό και ειδικότερα με τον Λαϊκό Κομισάριο Διαφώτισης, Ανατόλι Λουνατσάρσκι για τη θέσπιση μιας κρατικής πολιτικής για τις εικαστικές τέχνες. Καλλιτέχνες, ποιητές και αρχιτέκτονες όπως ο Γκούσταβ Κλούτσις, ο Αλεξέι Μπάμπιτσεφ, η Λιουμπόβ Ποπόβα, οι αδελφοί Βεσνίν, ο Βλαντίμιρ Μαγιακόφσκι κ.α. αφιερώθηκαν στο έργο της προπαγάνδας υπέρ των μπολσεβίκων, τόσο στην σκληρή περίοδο του εμφυλίου πολέμου όσο και στα αμέσως επόμενα χρόνια της εδραίωσης των σοβιέτ. Φιλοτεχνούσαν πανό με συνθήματα, αφίσες, ζωγράφιζαν βαγόνια τρένων και τραμ, σχεδίαζαν κατασκευές προπαγάνδας και βήματα ομιλητών. Ωστόσο είναι λάθος να ταυτίζουμε το σύνολο των καλλιτεχνών της ρωσικής πρωτοπορίας από το 1917 και μετά με την στρατευμένη τέχνη. Για τους συγκεκριμένους καλλιτέχνες, η τέχνη δεν ήταν μια φορμαλιστική άσκηση η απλώς μια πρακτική προπαγάνδας. Ήταν ταυτόχρονα ουσιώδες στοιχείο της ταυτότητας και της επιβίωσής τους, ουτοπικό όνειρο στην προσπάθεια να πλάσουν έναν θαυμαστό νέο κόσμο, τρόπος βίωσης και αντίληψης, ενεργούς συμμετοχής στο κοινωνικοπολιτικό γίγνεσθαι ενός συγκεκριμένου τόπου και χρόνου σε μια περίοδο μετασχηματισμού και μετάβασης, ανατροπής και αλλαγής. Η ένταξη και η αποδοχή τους στον επαναστατικό μετασχηματισμό της κοινωνίας ήταν αδιαπραγμάτευτη. Και φυσικά, στη συνέχεια, η απομάκρυνση, η περιθωριοποίηση και η απόρριψή τους, αφού οι καλλιτεχνικές και κοινωνικές τους ουτοπίες διέφεραν από τα ζητούμενα της νέας, κυρίαρχης πολιτικής εξουσίας.

Τοποθεσία
Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης
Κολοκοτρώνη 21, Μονή Λαζαριστών
56430 Σταυρούπολη, Θεσσαλονίκη

Μέρες και ώρες λειτουργίας
Τρίτη – Σάββατο: 10.00 – 18.00
Κυριακή και Δευτέρα: κλειστά

Περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα του Κρατικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης.

Athens Animfest 2017

16-22 Μαρτίου 2017
Κινηματογράφος Τριανόν

Το ATHENS ANIMFEST για 12η χρονιά μας ξεναγεί στο μαγευτικό κόσμο της τέχνης και του animation από την Πέμπτη 16 Μαρτίου έως την Τετάρτη 22 Μαρτίου στον κινηματογράφο Τριανόν.

Παράλληλες πολυμεσικές δράσεις υπό τον γενικό τίτλο MULTIMATION θα πραγματοποιηθούν στην Κινηματογραφική Λέσχη Βριλησσίων (18-19 Μαρτίου), στο Ρομάντσο, το Βρυσάκι και τη Zeon.

Η φετινή διοργάνωση επέλεξε έναν μεγάλο αριθμό ταινιών κινούμενων σχεδίων που υποβλήθηκαν, από όλα τα μήκη και πλάτη της γης, επιβεβαιώνοντας το σημαντικό ρόλο της Αθήνας στον παγκόσμιο χάρτη των φεστιβάλ animation.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει διαγωνιστικά τμήματα για πειραματικές, σπουδαστικές και μικρού μήκους ταινίες animation, που συνδυάζουν ποικίλες αισθητικές αναζητήσεις και διευρύνουν τα όρια των τεχνικών επιτευγμάτων στον τομέα της κινούμενης εικόνας.

Αναλυτικά, θα βρείτε εδώ το πρόγραμμα προβολών.

Τα εισιτήρια διαμορφώνονται ως εξής:

  • Γενική είσοδος για ένα δίωρο: 4 ευρώ
  • Ημερήσιο (γενική είσοδος): 7 ευρώ
  • Ημερήσιο (φοιτητικό): 6 ευρώ
  • Ημερήσιο (ανέργων, ΑμEΑ): 4 ευρώ
  • Τοποθεσία
    Κινηματογράφος Τριανόν
    Κοδριγκτώνος 21 & Πατησίων 101, Μετρό Βικτώρια

    Περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα του Athens Animfest 2017.

    16-22 Μαρτίου 2017
    Κινηματογράφος Τριανόν

    Το ATHENS ANIMFEST για 12η χρονιά μας ξεναγεί στο μαγευτικό κόσμο της τέχνης και του animation από την Πέμπτη 16 Μαρτίου έως την Τετάρτη 22 Μαρτίου στον κινηματογράφο Τριανόν.

    Παράλληλες πολυμεσικές δράσεις υπό τον γενικό τίτλο MULTIMATION θα πραγματοποιηθούν στην Κινηματογραφική Λέσχη Βριλησσίων (18-19 Μαρτίου), στο Ρομάντσο, το Βρυσάκι και τη Zeon.

    Η φετινή διοργάνωση επέλεξε έναν μεγάλο αριθμό ταινιών κινούμενων σχεδίων που υποβλήθηκαν, από όλα τα μήκη και πλάτη της γης, επιβεβαιώνοντας το σημαντικό ρόλο της Αθήνας στον παγκόσμιο χάρτη των φεστιβάλ animation.

    Το πρόγραμμα περιλαμβάνει διαγωνιστικά τμήματα για πειραματικές, σπουδαστικές και μικρού μήκους ταινίες animation, που συνδυάζουν ποικίλες αισθητικές αναζητήσεις και διευρύνουν τα όρια των τεχνικών επιτευγμάτων στον τομέα της κινούμενης εικόνας.

    Αναλυτικά, θα βρείτε εδώ το πρόγραμμα προβολών.

    Τα εισιτήρια διαμορφώνονται ως εξής:

  • Γενική είσοδος για ένα δίωρο: 4 ευρώ
  • Ημερήσιο (γενική είσοδος): 7 ευρώ
  • Ημερήσιο (φοιτητικό): 6 ευρώ
  • Ημερήσιο (ανέργων, ΑμEΑ): 4 ευρώ
  • Τοποθεσία
    Κινηματογράφος Τριανόν
    Κοδριγκτώνος 21 & Πατησίων 101, Μετρό Βικτώρια

    Περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα του Athens Animfest 2017.

    Phototools

    Workshop Φωτογραφίας από το Design Toolkit

    Κυριακή 7 Μαΐου 2017
    Ξενοδοχείο Caravan Bed & Breakfast, Θεσσαλονίκη

    _
    High-end Ρετουσάρισμα Πορτραίτου
    από τον βραβευμένο φωτογράφο & visual artist Stratos Agiani

     
    Στο πρώτο από μια σειρά δημιουργικών εργαστηρίων που διοργανώνει το Design Toolkit με εισηγητή τον βραβευμένο φωτογράφο & visual artist Stratos Agiani θα διδαχθούν τεχνικές για υψηλής ποιότητας ρετουσάρισμα πορτραίτου.

    Είτε είσαι ενθουσιώδης ερασιτέχνης φωτογράφος είτε επαγγελματίας, θα μάθεις σε απλή και κατανοητή γλώσσα τεχνικές για ένα ιδιαίτερα αποτελεσματικό ρετουσάρισμα.
    Κατά την διάρκεια του εργαστηρίου θα πραγματοποιηθεί φωτογράφιση πορτραίτου.

    ΤΙ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ;
    Προσαρμογή του workspace
    Διορθώσεις ματιών
    Επεξεργασία ματιών για εκπληκτικά «ζωντανό» βλέμμα
    Tips για εντυπωσιακά χείλη
    Διαγραφή ατελειών & σημαδιών στο δέρμα
    Επαγγελματικό retouch δέρματος
    Ψηφιακό μακιγιάζ
    Frequency Separation: εκπληκτικό δέρμα γρήγορα και απλά
    Dodge & Burn: Τι είναι, πώς λειτουργεί και πώς εφαρμόζεται σε πορτραίτα
    Αντιμετώπιση προβλημάτων

    ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ;
    Σε ερασιτέχνες φωτογράφους που ασχολούνται με τα πορτραίτα και θέλουν να βελτιώσουν το τελικό τους αποτέλεσμα
    Σε επαγγελματίες φωτογράφους που αποζητούν να τρόπους να απογειώσουν το επίπεδο της δουλειάς τους
    Σε γραφίστες που θέλουν να βελτιώσουν τις τεχνικές ρετουσαρίσματος
    Σε ενθουσιώδεις λάτρεις της επεξεργασίας φωτογραφίας

    ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ
    Ο βραβευμένος φωτογράφος & visual artist Stratos Agiani

    ΔΙΑΡΚΕΙΑ
    1 συνάντηση συνολικής διάρκειας 6 ωρών

    ΠΟΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ;
    Την Κυριακή 7 Μαΐου 2017, 13:00 με 19:00

    ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ;
    Στο ξενοδοχείο Caravan Bed & Breakfast, Ρεμπέλου 1 & Βαμβακά, Θεσσαλονίκη (δίπλα στο παλιό Δημαρχείο Θεσσαλονίκης)

    ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
    Για εγγραφές έως 2 Μαΐου 2017, έχετε έκπτωση 40% – μόνο 60€!
    Για να επωφεληθείτε της έκπτωσης, συμπληρώνετε τα στοιχεία σας παρακάτω και καταθέτετε 30€ στην Τράπεζα Πειραιώς, ΙΒΑΝ: GR28 0172 2300 0052 3008 3552 976 (δικαιούχος: DESIGN TOOLKIT), έως τις 22 Μαρτίου 2017. Η κατάθεση μπορεί να γίνει και μέσω e-banking. Το υπόλοιπο ποσό καταβάλλεται την ημέρα του workshop, με την προσέλευση. Σε περίπτωση που δεν παρευρεθείτε η προκαταβολή των 30€ δεν επιστρέφεται.

    Για εγγραφές από 23 Μαρτίου 2017 και μετά, 100€.

    Περισσότερες πληροφορίες και για εγγραφές, εδώ.

    Ανακοίνωση | Τρίμηνη παράταση της θητείας του Διοικητικού Συμβουλίου

    Τρίμηνη παράταση της θητείας του Διοικητικού Συμβουλίου
    Ανακοίνωση της Ένωσης Γραφιστών Ελλάδας

     
     
    Αγαπητά μέλη και φίλοι της Ένωσης Γραφιστών,

    Σας ενημερώνουμε πως η προθεσμία υποβολής υποψηφιοτήτων για την ανάδειξη του επόμενου Διοικητικού Συμβουλίου και της Εξελεγκτικής Επιτροπής για τη διετία 2017-2019, έληξε την Παρασκευή 17 Μαρτίου 2017, ώρα 18:00.

    Η μικρή συμμετοχή των μελών της Ένωσης κατά την πρόσφατη Γενική Συνέλευση, καθρεφτίστηκε και στον αριθμό των υποψηφιοτήτων, ο οποίος δεν κάλυψε τον ελάχιστο απαιτούμενο για τη διεξαγωγή των εκλογών που είχαν προγραμματιστεί για την Τετάρτη 22 Μαρτίου 2017.

    Συνεπώς, και με απόφαση που πάρθηκε στην επαναληπτική Γενική Συνέλευση της Τετάρτης, 15 Μαρτίου 2017, που συγκλήθηκε νόμιμα και είχε την απαρτία που προβλέπεται από το καταστατικό, παρατείνεται η θητεία του απερχόμενου Διοικητικού Συμβουλίου μέχρι 15 Ιουνίου 2017, για να αντιμετωπίσει τις υποχρεώσεις της δημόσιας δράσης της, να τακτοποιήσει τις όποιες εκκρεμότητες απομένουν και να προετοιμάσει τις διαδικασίες για τη διάλυση της Ένωσης.

    Στο διάστημα αυτό θα διαμορφωθεί από το ΔΣ και μια συλλογική πρόταση για τις δυνατότητες ανασυγκρότησης και συνέχειας αν αποδειχθεί ότι η κοινότητα, εν τέλει, το επιθυμεί.

    Τις επόμενες μέρες θα συνεδριάσει το ΔΣ για να καθορίσει τους σκοπούς του για το εναπομείναν χρονικό διάστημα, το χρονοδιάγραμμα, και τις διαδικασίες που θα ακολουθηθούν.

    Η πρόταση του ΔΣ θα συζητηθεί σε νέα Γενική Συνέλευση που θα πραγματοποιηθεί το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Μαΐου και επιδίωξη της Ένωσης είναι να προηγηθεί, ανοικτός δημόσιος διάλογος ανάμεσα στα μέλη της γραφιστικής κοινότητας, να ενημερωθούν τα μέλη και οι φίλοι της Ένωσης και να εκφράσουν τη γνώμη τους. Οι σχετικές ημερομηνίες θα ανακοινωθούν σύντομα.

    Το ΔΣ της Ένωσης Γραφιστών Ελλάδας

    Μιχάλης Κατζουράκης ”ΚΕΡΑΜΕΙΚΟΣ”

    Μέχρι την 1η Απριλίου 2017
    Αίθουσα Τέχνης Καππάτος

    Η Αίθουσα Τέχνης Καππάτος παρουσιάζει μέχρι και το Σάββατο 1η Απριλίου την έκθεση Μιχάλης Κατζουράκης ”ΚΕΡΑΜΕΙΚΟΣ”.

    Σε αυτήν την ατομική του έκθεση, ο Μιχάλης Κατζουράκης επανέρχεται, κατά κύριο λόγο, με νέα και πρόσφατα έργα του. Μέσα από τις συγκεκριμένες επιλογές, μας φανερώνει το συνεχές της ενασχόλησής του με τη γεωμετρική φόρμα και την αφαίρεση, σε διαφοροποιημένες διατυπώσεις. Μπορεί κανείς να διακρίνει τη ρυθμικότητα και την επιμονή του στην ανάδειξη της δομής, γνωρίσματα που προκύπτουν από τη συνεχή μελέτη του δημόσιου χώρου και την αναζήτηση της ανθρώπινης επέμβασης σε αυτόν.

    Παράλληλα, μέσα από την επαναληπτικότητα που υπάρχει, τονίζονται, κάθε φορά, άλλες σχέσεις και διαφορετικές συνδέσεις. Από τη σειρά «Windows», όπου κάθε παράθυρο δηλώνει μια σχέση εσωτερικού- εξωτερικού περιβάλλοντος, μέχρι τα έργα που απομακρύνονται από την αναπαράσταση, όλα τους προκύπτουν από ποικίλες εικόνες της καθημερινότητας. Εντάσσονται, λοιπόν, σε μια προσπάθεια να ανιχνευθεί η ανθρώπινη «κατοίκηση» και δραστηριότητα στην πόλη- οι «επάλληλες ζωές», κατά τον ίδιο.

    Ο καλλιτέχνης, με τη συνεπή παρουσία και την αδιάκοπη παραγωγή του, προχωρά κι επεξεργάζεται το «υλικό» του, πέραν του καθαρού φορμαλισμού, αποκαλύπτοντας απενοχοποιημένα την προέλευσή του. Με αυτόν τον τρόπο, τα έργα του Μιχάλη Κατζουράκη, πηγάζουν από τόπους και λειτουργούν ως νέοι τόποι, αυτονομημένοι από τους αρχικούς. Εδώ, μας καλεί σε ακόμη μια περιπλάνηση, ανάλογη με εκείνες που τροφοδοτούν το έργο του.

    Ο Μιχάλης Κατζουράκης γεννήθηκε στην Αλεξάνδρεια το 1933 και σπούδασε στο Παρίσι στις αρχές της δεκαετίας του ’50, γεγονός που συντέλεσε στη διαμόρφωση της αισθητικής και καλλιτεχνικής του παιδείας. Τo συνολικό έργο του εμπεριέχει τα γόνιμα στοιχεία των σύγχρονων καλλιτεχνικών αναζητήσεων της διεθνούς και ελληνικής μεταπολεμικής τέχνης και κινείται ανάμεσα στην πραγματικότητα και την αφαίρεση, ενώ διέπεται από αποσπασματικές αναφορές, κυρίως στον αστικό πολιτισμό. Ο καλλιτέχνης έχει παρουσιάσει το έργο του σε πολλές ατομικές και ομαδικές εκθέσεις και έργα του έχουν τοποθετηθεί σε Δημόσιους χώρους και Συλλογές στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Ζει και εργάζεται στην Αθήνα.

    Τοποθεσία
    Αίθουσα Τέχνης Καππάτος
    Αθηνάς 12, Μοναστηράκι

    Ωράριο Λειτουργίας
    Τρίτη – Παρασκευή 12:00 – 18:00
    Σάββατο: 12:00 – 16:00

    Περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα της αίθουσας τένχνης Kappatos.


    Red Design Consultants / Παρουσίαση στο TEI Αθήνας

    Πέμπτη 16 Μαρτίου, ώρα 10.00-12.00
    Τ.Ε.Ι. Αθήνας

    Μετά από κάλεσμά του Τομέα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας του Τμήματος Γραφιστικής του Τ.Ε.Ι. Αθήνας, η Ρόντα Σεντούκα θα παρουσιάσει το έργο της Red Design Consultants την Πέμπτη 16/3 στις 10:00 το πρωί.

    Η Red design consultants είναι η πρωτοπόρος ελληνική εταιρεία branding, με έδρα την Αθήνα. Η Red έχει συμβάλει στη δημιουργία και ανάπτυξη κορυφαίων ελληνικών μαρκών, αναδεικνύοντας τον ιδιαίτερο χαρακτήρα της εταιρικής ή προϊοντικής τους ταυτότητας, υιοθετώντας μια ολοκληρωμένη προσέγγιση και παρουσιάζοντας ξεχωριστές προτάσεις, που επικοινωνούν ξεκάθαρα το όραμα και τη μοναδική φιλοσοφία της μάρκας στον τελικό αποδέκτη της και κάνουν τη διαφορά στην αγορά.

    Η μακρόχρονη πείρα, το πάθος για το πρωτότυπο, η αγάπη για το αυθεντικό, το ταλέντο και ο απόλυτος συνδυασμός του «έξυπνου» στρατηγικού design με ουσία και συναίσθημα έχει οδηγήσει πολλές ελληνικές μάρκες στην κορυφή και στη μεγιστοποίηση των δυνατοτήτων τους. Η ομάδα της Red design consultants, πολυσυλλεκτική και ξεχωριστή, αποτελείται από εξειδικευμένα ταλέντα στο marketing, στο communication, graphic, product και environmental design, τα οποία με ευρύτητα εμπειρίας, σωστή κρίση, έμπνευση και όραμα δημιουργούν πρωτοποριακές ιδέες, που δίνουν σαφές και δυνατό μήνυμα στην αγορά.

    Είσοδος ελεύθερη.

    Τοποθεσία
    Αμφιθέατρο της Συντήρησης (Τ.Ε.Ι. Αθήνας)
    Αγίου Σπυρίδωνος 28, Αιγάλεω


    Παρουσίαση της Red Design Consultants στο ΤΕΙ Αθήνας.

    Πρόσκληση στην Επαναληπτική Eτήσια Εκλογοαπολογιστική Γενική Συνέλευση 2017

    Αθήνα 9 Μαρτίου 2017

    Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Γραφιστών Ελλάδας προσκαλεί τα μέλη της Ένωσης στην επαναληπτική Ετήσια Τακτική Εκλογοαπολογιστική Γενική Συνέλευση, που θα γίνει την Τετάρτη 15 Μαρτίου 2017 στις 19.00 στα γραφεία της Ένωσης, στο κτίριο του Ρομάντσο, Αναξαγόρα 3-5 Ομόνοια, στην Αθήνα, καθώς στην αντίστοιχη Γενική Συνέλευση της Τετάρτης 8 Μαρτίου, δεν υπήρξε η απαιτούμενη από το καταστατικό απαρτία μελών.

    Υπενθυμίζεται ότι η επαναληπτική Ετήσια Τακτική Εκλογοαπολογιστική Γενική Συνέλευση, έχει απαρτία, ανεξάρτητα από τον αριθμό των μελών που θα παραβρεθούν.

    Τα θέματα της Συνέλευσης παραμένουν τα ήδη γνωστά:
    1. Απολογισμός Διοικητικού Συμβουλίου 2014-2016
    2. Πρόγραμμα δράσης 2017-2019
    3. Εκλογή Εφορευτικής Επιτροπής για την διενέργεια των Εκλογών.
    4. Απόφαση της Γενικής Συνέλευσης για δικαίωμα ψήφου με εξουσιοδότηση και τον τρόπο αυτής.

    Εγγραφές νέων μελών, που θα έχουν δικαίωμα ψήφου στις εκλογές θα γίνονται μέσω της Γραμματείας μέχρι και την Τετάρτη 15 Μαρτίου 2016 και ώρα 19:00.

    Οικονομικά τακτοποιημένα μέλη είναι όσοι συνάδελφοι, έχουν εξοφλήσει και την συνδρομή του έτους 2016.
    Τα νέα μέλη που έχουν κάνει εγγραφή από 1 Ιανουαρίου 2017, θα πρέπει να έχουν εξοφλήσει την συνδρομή του 2017
    Οι συνδρομές, μπορούν να εξoφληθούν και στα γραφεία της Ένωσης, πριν την έναρξη της Γενικής Συνέλευσης.

    Περισσότερες πληροφορίες και διευκρινήσεις για εγγραφές, συνδρομές, την ιδιότητα του μέλους αλλά και για τις διαδικασίες των συνελεύσεων και τις εκλογές δίνονται μέσω mail στη διεύθυνση subscriptions@ggda.gr.

    Οι συνελεύσεις είναι ανοικτές και μπορούν να τις παρακολουθήσουν συνάδελφοι που δεν είναι ακόμα μέλη της Ένωσης.
    Προτεραιότητα εισόδου, έχουν τα μέλη της Ένωσης (Τακτικά, Δόκιμα, Επόμενη Γενιά, Επίτιμα μέλη) και στη συνέχεια οι συνάδελφοι φίλοι της Ένωσης.

    Οι Εκλογές για την ανάδειξη του νέου 9μελούς Διοικητικού Συμβουλίου και της 3μελούς Εξελεγκτικής Επιτροπής, θα διεξαχθούν την Τετάρτη 22 Mαρτίου 2017, από τις 14:00 εώς τις 21:00 στα γραφεία της Ένωσης, στο κτίριο του Ρομάντσο, Αναξαγόρα 3-5, Ομόνοια στην Αθήνα (Γραφείο 304).

    Οι συνάδελφοι που επιθυμούν και έχουν τις προϋποθέσεις, να είναι υποψήφιοι, για την ανάδειξη τους στο Διοικητικό Συμβούλιο, ή την Εξελεγκτική Επιτροπή, θα πρέπει να καταθέσουν την αντίστοιχη δήλωση με mail στην διεύθυνση subscriptions@ggda.gr μέχρι και την Παρασκευή 17 Μαρτίου 2017 και ώρα 18:00.

    Περισσότερες και οριστικές πληροφορίες για τη διαδικασία των Eκλογών και την ψηφοφορία έχουν αναρτηθεί στο site της Ένωσης.
     
    Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης

    IMAGE+TECH Expo

    10-12 Μαρτίου 2017
    HELEXPO MAROUSSI
    1η Έκθεση Εικόνας & Τεχνολογίας

    Μια καινοτόμος έκθεση με πρωταγωνιστές την οπτική επικοινωνία και τις νέες τεχνολογίες έρχεται 10-12 Μαρτίου 2017 στο HELEXPO MAROUSSI για να αλλάξει ριζικά τα έως τώρα δεδομένα στο εγχώριο εκθεσιακό γίγνεσθαι επιτρέποντάς μας να οραματιστούμε το μέλλον, επαναπροσδιορίζοντας το παρόν.

    H ραγδαία τεχνολογική ανάπτυξη που χαρακτηρίζει την εποχή μας επηρεάζει καταλυτικά την καθημερινότητα των ανθρώπων και αλλάζει εκ βάθρων τον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων. Οι μεγαλύτερες εκθέσεις του εξωτερικού προσαρμόζουν το περιεχόμενο τους ώστε να ανταποκριθούν στα νέα επιχειρηματικά μοντέλα παραγωγής και κατανάλωσης. Η έκθεση IMAGE+TECH παρακολουθεί και ανταποκρίνεται στα πρότυπα που θέτουν εκθέσεις όπως οι IFA, IBC, Photokina, MWC, CES, CEBIT και έρχεται για να τοποθετήσει την Ελλάδα στο κέντρο των εξελίξεων φέρνοντας ένα νέο concept στο προσκήνιο.

    Η IMAGE+TECH expo θα ανοίξει τις πύλες της σε επαγγελματίες και κοινό από τις 10 έως τις 12 Μαρτίου στο Εκθεσιακό Κέντρο HELEXPO MAROUSSI, όπου θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν όλες τις τελευταίες εξελίξεις και καινοτομίες από τις κορυφαίες εταιρίες του κλάδου της φωτογραφίας – video και νέων τεχνολογιών. Στην έκθεση θα συμμετάσχουν περισσότεροι από 150 εκθέτες και αναμένεται να προσελκύσει περισσότερους από 40.000 επισκέπτες επαγγελματίες και ιδιώτες, λάτρεις της τεχνολογίας και της καινοτομίας.

    Αναλυτικά θα παρουσιαστούν οι τελευταίες φωτογραφικές μηχανές και βιντεοκάμερες, φωτισμός και εξοπλισμός στούντιο, μέσα προβολής και παρουσίασης, υπηρεσίες, αξεσουάρ, παρελκόμενα, κα. Στον τομέα της τεχνολογίας θα παρουσιαστούν οι πλέον σύγχρονες συσκευές, υπηρεσίες και καινοτομίες, όπως πρωτοεμφανίστηκαν στις αντίστοιχες εκθέσεις του εξωτερικού, καθώς και οι τελευταίες εξελίξεις σε υπολογιστές, οθόνες, hardware και smart devices και smart gadgets, όπως τηλέφωνα, tablets, wearables, robotics, software & application development, gaming, κα.

    Η IMAGE+TECH expo θα πλαισιωθεί από παράλληλες εκδηλώσεις, συνθέτοντας ένα διαδραστικό multimedia event με πρωταγωνιστές την εικόνα, τις νέες τεχνολογίες και τις εφαρμογές τους.
    Κατά τη διάρκεια της έκθεσης θα λειτουργήσουν ενημερωτικά και εκπαιδευτικά workshops και σεμινάρια, case studies, κεντρικές παρουσιάσεις, εκθέσεις φωτογραφίας, meeting rooms, διαγωνισμοί, shows και πολλά happenings.
    Αναλυτικά, μπορείτε να βρείτε τα σεμινάρια, workshops, events και διαγωνισμούς στην σχετική ιστοσελίδα της εκδήλωσης.

    Τοποθεσία
    Εκθεσιακό Κέντρο HELEXPO MAROUSSI
    Λεωφόρος Κηφισίας 39, 15123 Μαρούσι

    Ωράριο Λειτουργίας
    Παρασκευή 10 Μαρτίου: 13.00 – 21.00
    Σάββατο 11 και Κυριακή 12 Μαρτίου: 10.00 – 21.00

    Περισσότερες και λοιπές πληροφορίες στην γενική ιστοσελίδα της IMAGE+TECH Expo.

    Digital Media Awards 2017

    Καταληκτική Ημερομηνία υποβολής συμμετοχών: 24 Μαρτίου 2017

    Tα Digital Media Awards 2017, έρχονται για τέταρτη συνεχή χρονιά να αναδείξουν και να επιβραβεύσουν τις βέλτιστες πρακτικές στο χώρο των Ψηφιακών Εκδόσεων και σας καλούν να δηλώσετε τις υποψηφιότητές σας.

    Τα Digital Media Awards καλούν για συμμετοχή το σύνολο των παρόχων περιεχομένου που δραστηριοποιούνται στο χώρο των διαδικτυακών εκδόσεων ανεξαρτήτως πλατφόρμας.

    Για να κατεβάσετε τους όρους συμμετοχής και τις κατηγορίες βράβευσης, θα πρέπει να συμπληρώσετε την ειδική φόρμα που θα βρείτε εδώ.

    Αναλυτικά, οι κατηγορίες:

    1. Ανάπτυξη & Διαχείριση Περιεχομένου

    Βραβεία για τις βέλτιστες πρακτικές στην ανάπτυξη & διαχείριση περιεχομένου.

    1.1 Best Original Reporting
    Προβολή / παρουσίαση / συνολική κάλυψη είδησης ή γεγονότος (π.χ. Mundial, Εκλογές ή Premier League). Βραβεύεται το περιεχόμενο.

    1.2 Integrated Reporting (Text – Photo – Audio)
    Προβολή / παρουσίαση / συνολική κάλυψη μοναδικού ειδησεογραφικού περιεχομένου με χρήση πολλαπλών formats (π.χ. εκλογές, Μundial). Βραβεύεται η χρήση πολλαπλών μέσων και formats.

    1.3 Cross Platform Content (Web, Mobile, App)
    Συνδυαστική προβολή / παρουσίαση περιεχομένου σε δύο τουλάχιστον ψηφιακές πλατφόρμες (Web, Mobile Site, Mobile App, Smart TV Apps).

    1.4 Best Use of Multimedia Features (Video – Photography)
    Δημιουργική αξιοποίηση των Multimedia χαρακτηριστικών οποιαδήποτε ψηφιακής πλατφόρμας για την υποστήριξη περιεχομένου με Video ή περιεχομένου με φωτογραφικό υλικό.

    1.5 Best Editorial – Best Column
    Βραβεύονται μόνιμες ενότητες περιεχομένου (αρθρογραφία), ή στήλες.

    1.6 Best Reader Interaction (Community Management)
    Βραβεύεται η καλύτερη διαχείριση ψηφιακής κοινότητας.

    1.7 Best Only Web / Mobile Video Channel
    Βραβεύεται η αξιοποίηση του web / mobile / smart tv / περιβάλλοντος για την ανάπτυξη ξεχωριστής πλατφόρμας μοναδικού περιεχομένου σε video format (όχι αναμετάδοση τηλεοπτικού προγράμματος – Web / Mobile Channel).

    1.8 Best Only Web / Mobile Video Series
    Βραβεύεται η αξιοποίηση του web / mobile / smart TV / περιβάλλοντος για την ανάπτυξη μοναδικού περιεχομένου (όχι αναμετάδοση τηλεοπτικής εκπομπής ή σειράς) περιεχομένου σε video format (Web / Mobile Channel).

    2. Εμπειρία του Αναγνώστη

    Βραβεία για τις βέλτιστες πρακτικές με σκοπό την ενίσχυση της Εμπειρίας του Αναγνώστη (Readers Services / User Experience).

    2.1 Best Mobile Edition
    Ψηφιακή έκδοση ή προσαρμογή ειδησεογραφικού περιεχομένου / αρθρογραφίας στο mobile περιβάλλον (mobile έκδοση website ή ανεξάρτητη mobile έκδοση).

    2.2 Best Responsive Site
    Ψηφιακή έκδοση ή προσαρμογή ειδησεογραφικού περιεχομένου / αρθρογραφίας με ενιαίο σχεδιασμό για Web και mobile περιβάλλον (Responsive design για mobile έκδοση website ή ανεξάρτητη mobile έκδοση).

    2.3 Best Tablet Edition
    Ψηφιακή έκδοση ή προσαρμογή ειδησεογραφικού περιεχομένου / αρθρογραφίας σε tablet edition (tablet έκδοση website ή ανεξάρτητη tablet έκδοση).

    2.4 Best App (Smartphone or Tablet)
    Ψηφιακή έκδοση ή προσαρμογή ειδησεογραφικού περιεχομένου / αρθρογραφίας μέσω ξεχωριστής εφαρμογής (Application) στο mobile περιβάλλον (Smartphones ή Tablets).

    2.5 Best Home Page
    Σχεδιαστική διαδραστική προσέγγιση της αρχικής “σελίδας” για Web Sites ή Mobile Sites περιεχομένου.

    2.6 Research & Measurement Award
    Ενέργειες ή η υπηρεσίες ενός Web ή Mobile Site περιεχομένου που αφορά στη συμμετοχή / συμβολή του σε δημοσκοπήσεις / έρευνες με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση των επισκεπτών / πελατών ή την βελτίωση των υπηρεσιών στο ψηφιακό περιβάλλον ή την κάλυψη ενός γεγονότος.

    2.7 Best Reader Tool
    Ξεχωριστές εφαρμογές που αποτελούν μέρος των λειτουργιών ενός Web ή Mobile Site περιεχομένου και στοχεύουν στην ενίσχυση του συνόλου των υπηρεσιών του προς τον επισκέπτη / χρήστη (Widgets).

    2.8 Best Personalized Service
    Ξεχωριστές υπηρεσίες ή εφαρμογές που αποτελούν μέρος των λειτουργιών ενός Web ή Mobile Site περιεχομένου και στοχεύει στην ενίσχυση των προσωποποιημένων υπηρεσιών προς τον επισκέπτη.

    2.9 Best Smart TV Content App
    Ειδική έκδοση ή προσαρμογή ειδησεογραφικού περιεχομένου / αρθρογραφίας μέσω ξεχωριστής εφαρμογής (Application) σε περιβάλλον Smart TV.

    2.10 Best Outstanding New Project / Product
    Βραβεύεται η καλύτερη καινούρια ενότητα πρωτότυπου περιεχομένου η προσαρμογής διεθνούς project (ανεξαρτήτως format).

    2.11 Best Special Issue
    Καλύτερη ειδική έκδοση για B2B και B2B (ειδικό report, microsite εκπομπής, White Paper, Κατάλογος κ.λπ.)

    3. Ψηφιακή Επικοινωνία & Μarketing

    Βραβεία για τις βέλτιστες πρακτικές στην Ψηφιακή Επικοινωνία και το Marketing.

    3.1 Best Use of Facebook
    Διαχείριση / χρήση του Facebook για την επικοινωνία Web ή Mobile ή Tablet έκδοσης ψηφιακού περιεχομένου (στρατηγική περιεχομένου – διάδραση με τους χρήστες – λειτουργία του Facebook ως επιπλέον καναλιού τροφοδότησης / επικοινωνίας περιεχομένου και υπηρεσιών).

    3.2 Best Use of Twitter
    Διαχείριση / χρήση του Twitter για την επικοινωνία Web ή Mobile ή Tablet έκδοσης ψηφιακού περιεχομένου (στρατηγική περιεχομένου – διάδραση με τους χρήστες – λειτουργία του twitter ως επιπλέον καναλιού τροφοδότησης / επικοινωνίας περιεχομένου και υπηρεσιών).

    3.3 Best Use of Instagram
    Διαχείριση / χρήση του Instagram για την επικοινωνία Web ή Mobile ή Tablet έκδοσης ψηφιακού περιεχομένου (στρατηγική περιεχομένου – διάδραση με τους χρήστες – λειτουργία του instagram ως επιπλέον καναλιού τροφοδότησης / επικοινωνίας περιεχομένου και υπηρεσιών).

    3.4 Best Use of YouTube
    Διαχείριση / χρήση του Youtube για την επικοινωνία Web ή Mobile ή Tablet έκδοσης ψηφιακού περιεχομένου (στρατηγική περιεχομένου – διάδραση με τους χρήστες – λειτουργία του YouTube ως επιπλέον καναλιού τροφοδότησης / επικοινωνίας περιεχομένου και υπηρεσιών – ειδικό κανάλι, ενέργειες πάνω στο Youtube).

    3.5 Best Social Media Marketing
    Συνολικά επικοινωνιακή πολιτική, μέσω social networks και community sites, (Facebook, Twitter, YouTube, Instagram κ.α) για την προώθηση του περιεχομένου, των υπηρεσιών ή του brand μίας έκδοσης στο ψηφιακό περιβάλλον.

    3.6 Best e-newsletter
    Ηλεκτρονικά newsletters ψηφιακής έκδοσης.

    3.7 Best Launch & Re-launch Campaign
    Επικοινωνιακές καμπάνιες για το λανσάρισμα ή το επαναλανσάρισμα ψηφιακών εκδόσεων.

    3.8 Best Engagement Strategy
    Στρατηγική ή σύνολο ενεργειών που αφορά στην καλύτερη εμπλοκή των επισκεπτών με την ψηφιακή έκδοση συνολικά (brand, περιεχόμενο, υπηρεσίες).

    3.9 Best Public Service / CSR Award
    Υπηρεσίες / ενέργειες με σκοπό την ανάδειξη της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του ψηφιακού μέσου.

    3.10 Best Use of Innovative Social Medium
    Καλύτερη χρήση / υιοθέτηση καινούριου Social Medium ή καινοτόμου format (π.χ. Vine, Periscope, Snapchat).

    4. Υπηρεσίες προς τους Διαφημιζόμενους

    Βραβεία για τις βέλτιστες ψηφιακές υπηρεσίες προς τους διαφημιζόμενους.

    4.1 Best Innovative Service
    Καινοτόμες υπηρεσίες προς τους διαφημιζόμενους.

    4.2 Best Native Advertising
    Ενέργειες Marketing προς διαφημιζόμενους που στηρίζονται αποκλειστικά στο περιεχόμενο και φιλοξενούνται σε άρθρα ή κατηγορίες των publishing web / mobile sites ή στα αντίστοιχα apps.

    4.3 Best Content Marketing
    Ενέργειες Marketing που στηρίζονται στο περιεχόμενο και αποτελούν ξεχωριστές ενότητες περιεχομένου ή microsites ως υπηρεσία προς τους διαφημιζόμενους ή ως αυτοαναφορικές ενέργειες marketing από digital publishing properties.

    4.4 Creative Use of Μedia
    Δημιουργική χρήση του μέσου για επικοινωνιακές ενέργειες / cross media campaigns (Contribution).

    4.5 Creative Use of Innovative Formats
    Δημιουργική χρήση Innovative Formats για επικοινωνιακές ενέργειες.

    4.6 Best Effectiveness Campaign
    Αποτελεσματικές καμπάνιες σε ψηφιακά μέσα (ή μέσο) ανεξαρτήτως περιβάλλοντος (Web, Smarthphones, Tablet). Θα πρέπει να δοθούν ποσοτικά στοιχεία και αποτελέσματα.

    4.7 Best Commercial Use of Data
    Αποτελεσματική χρήση των δεδομένων που προκύπτουν από τη χρήση digital publishing properties για τη βελτιστοποίηση επικοινωνιακών ενεργειών (Real Time Advertising, Cross Media Marketing κ.α.).

    4.8 Best Tablet or Mobile Αdvertising
    Αποτελεσματικές καμπάνιες σε περιβάλλον mobile (tablet editions, mobile editions).

    5. Ειδικά βραβεία

    5.1 Best Local News Site
    Τοπικού γεωγραφικού ενδιαφέροντος Web / Mobile Sites περιεχομένου.

    5.2 Best New Entry
    Πρωτοεμφανιζόμενα Web / Mobile Sites περιεχομένου (2016).

    5.3 Best Vertical / Thematic Blogs
    Θεματικά Blogs – προσωπικά ή ομάδων bloggers – ανεξαρτήτου ενότητας (π.χ. fashion, food, family).

    5.4 Best Vertical / Thematic Sites
    Θεματικά Web / Mobile Sites – ανεξάρτητα ή ομίλων εκδόσεων – ή ενότητες media sites. Ενδεικτικές κατηγορίες:

    • Τεχνολογία
    • Επιχειρηματικότητα
    • Τουρισμός
    • Ποδόσφαιρο
    • Βιβλίο
    • Παιδί
    • Φαγητό
    • Μόδα
    • Web Radio
    • Άλλα

    5.5 Non Publisher Media Site
    Content Web / Mobile sites από φορείς ή διαφημιζόμενους για διαφημιστικούς ή άλλους λόγους.

    Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα των Digital Media Awards.

    Guerrilla Girls

    Πέμπτη 9 Μαρτίου 2017, ώρα 19:00
    Αφιέρωμα | Στέγη Ιδρύματος Ωνάση

    Γνωρίστε τις μαχητικές, ανώνυμες φεμινίστριες, με τις χαρακτηριστικές τους μάσκες γορίλα που στοχοποιούν το σεξισμό, το ρατσισμό και τη διαφθορά στην πολιτική, την τέχνη και την ποπ κουλτούρα.

    Η είσοδος για το κοινό είναι ελεύθερη, με σειρά προτεραιότητας.
    Απαραίτητη η ηλεκτρονική προκράτηση θέσης. Πατήστε εδώ για κράτηση θέσης.

    Το 1985, με αφορμή μια μεγάλη έκθεση στο ΜοΜΑ της Νέας Υόρκης, όπου οι γυναίκες καλλιτέχνιδες υποεκπροσωπούνταν κραυγαλέα, δημιουργήθηκαν οι Guerrilla Girls για να καταγγείλουν τον ανδροκρατούμενο κόσμο της τέχνης. Από τότε και μέχρι σήμερα, με τις χαρακτηριστικές τους μάσκες γορίλα, αυτές οι μαχητικές, ανώνυμες φεμινίστριες συνεχίζουν να στοχοποιούν το σεξισμό, το ρατσισμό και τη διαφθορά στην πολιτική, την τέχνη και την ποπ κουλτούρα. Με γεγονότα, χιούμορ και ανατρεπτικό οπτικό υλικό, αποκαλύπτουν όλα αυτά που είναι κρυφά, όσα παραβλέπονται, την αδικία. Έχουν εμφανιστεί σε πάνω από 90 πανεπιστήμια και μουσεία, σε έντυπα και τηλεοπτικά ΜΜΕ, ενώ δημιουργούν αφίσες, αυτοκόλλητα, βιβλία και δημόσια έργα σε όλο τον κόσμο.

    Οι Guerrilla Girls με τα λόγια των Guerrilla Girls
    Επανεφευρίσκουμε την απαγορευμένη λέξη: φεμινισμός

    «Οι Guerrilla Girls είναι φεμινίστριες, ακτιβίστριες καλλιτέχνιδες. Φοράμε μάσκες γορίλα δημοσίως και χρησιμοποιούμε γεγονότα, χιούμορ και προκλητικές εικόνες για να εκθέσουμε τις προκαταλήψεις γύρω από το φύλο και την εθνικότητα, καθώς επίσης τη διαφθορά στην πολιτική, την τέχνη, τον κινηματογράφο και την ποπ κουλτούρα. Η ανωνυμία μας διατηρεί την εστίαση στα ζητήματα και μακριά από το ποιες θα μπορούσαμε να είμαστε: θα μπορούσαμε να είμαστε οποιεσδήποτε και βρισκόμαστε παντού. Πιστεύουμε σε ένα διαθεματικό φεμινισμό που καταπολεμά τις διακρίσεις και υποστηρίζει τα ανθρώπινα δικαιώματα για όλους τους ανθρώπους και για όλα τα φύλα. Υπονομεύουμε την ιδέα μιας κυρίαρχης αφήγησης, αποκαλύπτοντας την υποκείμενη ιστορία, το υπόστρωμα της αφήγησης, τα παραλειπόμενα και τα ξεκάθαρα άδικα. Έχουμε πραγματοποιήσει εκατοντάδες πρότζεκτ (αφίσες, δράσεις, βιβλία, βίντεο, αυτοκόλλητα) σε όλο τον κόσμο, σε πόλεις όπως το Μπιλμπάο, η Κωνσταντινούπολη, το Λονδίνο, το Λος Άντζελες, η Πόλη του Μεξικού, η Νέα Υόρκη, το Ρότερνταμ, το Σάο Πάολο και η Σαγκάη. Πραγματοποιούμε επίσης παρεμβάσεις και εκθέσεις σε μουσεία, τις οποίες εκσφενδονίζουμε στους τοίχους τους για την κακή τους συμπεριφορά και τις πρακτικές διάκρισης που ακολουθούν. Οι αναδρομικές μας εκθέσεις στο Μπιλμπάο και τη Μαδρίτη, με τίτλο Guerrilla Girls 1985-2015, και η περιοδεύουσα έκθεσή μας στις ΗΠΑ, Guerrilla Girls: Not Ready To Make Nice, έχουν προσελκύσει χιλιάδες επισκέπτες. Το 2016, υλοποιήσαμε νέα πρότζεκτ δρόμου και μουσείων στην Tate Modern και στη Whitechapel Gallery του Λονδίνου, καθώς και στο Παρίσι, στην Κολονία, στη Μινεάπολις, και αλλού! Τι θα ακολουθήσει; Περισσότερα δημιουργικά παράπονα!! Περισσότερες παρεμβάσεις!! Περισσότερες διαμαρτυρίες!!»

    Τοποθεσία
    Στέγη Ιδρύματος Ωνάση
    Κεντρική Σκηνή
    Λεωφόρος Συγγρού 107-109, Αθήνα

    Περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα της Στέγης Ιδρύματος Ωνάση.