Digital Media Awards 2017 Υποβολή συμμετοχών έως τις 24 Μαρτίου 2017

Digital Media Awards 2017

Καταληκτική Ημερομηνία υποβολής συμμετοχών: 24 Μαρτίου 2017

Tα Digital Media Awards 2017, έρχονται για τέταρτη συνεχή χρονιά να αναδείξουν και να επιβραβεύσουν τις βέλτιστες πρακτικές στο χώρο των Ψηφιακών Εκδόσεων και σας καλούν να δηλώσετε τις υποψηφιότητές σας.

Τα Digital Media Awards καλούν για συμμετοχή το σύνολο των παρόχων περιεχομένου που δραστηριοποιούνται στο χώρο των διαδικτυακών εκδόσεων ανεξαρτήτως πλατφόρμας.

Για να κατεβάσετε τους όρους συμμετοχής και τις κατηγορίες βράβευσης, θα πρέπει να συμπληρώσετε την ειδική φόρμα που θα βρείτε εδώ.

Αναλυτικά, οι κατηγορίες:

1. Ανάπτυξη & Διαχείριση Περιεχομένου

Βραβεία για τις βέλτιστες πρακτικές στην ανάπτυξη & διαχείριση περιεχομένου.

1.1 Best Original Reporting
Προβολή / παρουσίαση / συνολική κάλυψη είδησης ή γεγονότος (π.χ. Mundial, Εκλογές ή Premier League). Βραβεύεται το περιεχόμενο.

1.2 Integrated Reporting (Text – Photo – Audio)
Προβολή / παρουσίαση / συνολική κάλυψη μοναδικού ειδησεογραφικού περιεχομένου με χρήση πολλαπλών formats (π.χ. εκλογές, Μundial). Βραβεύεται η χρήση πολλαπλών μέσων και formats.

1.3 Cross Platform Content (Web, Mobile, App)
Συνδυαστική προβολή / παρουσίαση περιεχομένου σε δύο τουλάχιστον ψηφιακές πλατφόρμες (Web, Mobile Site, Mobile App, Smart TV Apps).

1.4 Best Use of Multimedia Features (Video – Photography)
Δημιουργική αξιοποίηση των Multimedia χαρακτηριστικών οποιαδήποτε ψηφιακής πλατφόρμας για την υποστήριξη περιεχομένου με Video ή περιεχομένου με φωτογραφικό υλικό.

1.5 Best Editorial – Best Column
Βραβεύονται μόνιμες ενότητες περιεχομένου (αρθρογραφία), ή στήλες.

1.6 Best Reader Interaction (Community Management)
Βραβεύεται η καλύτερη διαχείριση ψηφιακής κοινότητας.

1.7 Best Only Web / Mobile Video Channel
Βραβεύεται η αξιοποίηση του web / mobile / smart tv / περιβάλλοντος για την ανάπτυξη ξεχωριστής πλατφόρμας μοναδικού περιεχομένου σε video format (όχι αναμετάδοση τηλεοπτικού προγράμματος – Web / Mobile Channel).

1.8 Best Only Web / Mobile Video Series
Βραβεύεται η αξιοποίηση του web / mobile / smart TV / περιβάλλοντος για την ανάπτυξη μοναδικού περιεχομένου (όχι αναμετάδοση τηλεοπτικής εκπομπής ή σειράς) περιεχομένου σε video format (Web / Mobile Channel).

2. Εμπειρία του Αναγνώστη

Βραβεία για τις βέλτιστες πρακτικές με σκοπό την ενίσχυση της Εμπειρίας του Αναγνώστη (Readers Services / User Experience).

2.1 Best Mobile Edition
Ψηφιακή έκδοση ή προσαρμογή ειδησεογραφικού περιεχομένου / αρθρογραφίας στο mobile περιβάλλον (mobile έκδοση website ή ανεξάρτητη mobile έκδοση).

2.2 Best Responsive Site
Ψηφιακή έκδοση ή προσαρμογή ειδησεογραφικού περιεχομένου / αρθρογραφίας με ενιαίο σχεδιασμό για Web και mobile περιβάλλον (Responsive design για mobile έκδοση website ή ανεξάρτητη mobile έκδοση).

2.3 Best Tablet Edition
Ψηφιακή έκδοση ή προσαρμογή ειδησεογραφικού περιεχομένου / αρθρογραφίας σε tablet edition (tablet έκδοση website ή ανεξάρτητη tablet έκδοση).

2.4 Best App (Smartphone or Tablet)
Ψηφιακή έκδοση ή προσαρμογή ειδησεογραφικού περιεχομένου / αρθρογραφίας μέσω ξεχωριστής εφαρμογής (Application) στο mobile περιβάλλον (Smartphones ή Tablets).

2.5 Best Home Page
Σχεδιαστική διαδραστική προσέγγιση της αρχικής “σελίδας” για Web Sites ή Mobile Sites περιεχομένου.

2.6 Research & Measurement Award
Ενέργειες ή η υπηρεσίες ενός Web ή Mobile Site περιεχομένου που αφορά στη συμμετοχή / συμβολή του σε δημοσκοπήσεις / έρευνες με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση των επισκεπτών / πελατών ή την βελτίωση των υπηρεσιών στο ψηφιακό περιβάλλον ή την κάλυψη ενός γεγονότος.

2.7 Best Reader Tool
Ξεχωριστές εφαρμογές που αποτελούν μέρος των λειτουργιών ενός Web ή Mobile Site περιεχομένου και στοχεύουν στην ενίσχυση του συνόλου των υπηρεσιών του προς τον επισκέπτη / χρήστη (Widgets).

2.8 Best Personalized Service
Ξεχωριστές υπηρεσίες ή εφαρμογές που αποτελούν μέρος των λειτουργιών ενός Web ή Mobile Site περιεχομένου και στοχεύει στην ενίσχυση των προσωποποιημένων υπηρεσιών προς τον επισκέπτη.

2.9 Best Smart TV Content App
Ειδική έκδοση ή προσαρμογή ειδησεογραφικού περιεχομένου / αρθρογραφίας μέσω ξεχωριστής εφαρμογής (Application) σε περιβάλλον Smart TV.

2.10 Best Outstanding New Project / Product
Βραβεύεται η καλύτερη καινούρια ενότητα πρωτότυπου περιεχομένου η προσαρμογής διεθνούς project (ανεξαρτήτως format).

2.11 Best Special Issue
Καλύτερη ειδική έκδοση για B2B και B2B (ειδικό report, microsite εκπομπής, White Paper, Κατάλογος κ.λπ.)

3. Ψηφιακή Επικοινωνία & Μarketing

Βραβεία για τις βέλτιστες πρακτικές στην Ψηφιακή Επικοινωνία και το Marketing.

3.1 Best Use of Facebook
Διαχείριση / χρήση του Facebook για την επικοινωνία Web ή Mobile ή Tablet έκδοσης ψηφιακού περιεχομένου (στρατηγική περιεχομένου – διάδραση με τους χρήστες – λειτουργία του Facebook ως επιπλέον καναλιού τροφοδότησης / επικοινωνίας περιεχομένου και υπηρεσιών).

3.2 Best Use of Twitter
Διαχείριση / χρήση του Twitter για την επικοινωνία Web ή Mobile ή Tablet έκδοσης ψηφιακού περιεχομένου (στρατηγική περιεχομένου – διάδραση με τους χρήστες – λειτουργία του twitter ως επιπλέον καναλιού τροφοδότησης / επικοινωνίας περιεχομένου και υπηρεσιών).

3.3 Best Use of Instagram
Διαχείριση / χρήση του Instagram για την επικοινωνία Web ή Mobile ή Tablet έκδοσης ψηφιακού περιεχομένου (στρατηγική περιεχομένου – διάδραση με τους χρήστες – λειτουργία του instagram ως επιπλέον καναλιού τροφοδότησης / επικοινωνίας περιεχομένου και υπηρεσιών).

3.4 Best Use of YouTube
Διαχείριση / χρήση του Youtube για την επικοινωνία Web ή Mobile ή Tablet έκδοσης ψηφιακού περιεχομένου (στρατηγική περιεχομένου – διάδραση με τους χρήστες – λειτουργία του YouTube ως επιπλέον καναλιού τροφοδότησης / επικοινωνίας περιεχομένου και υπηρεσιών – ειδικό κανάλι, ενέργειες πάνω στο Youtube).

3.5 Best Social Media Marketing
Συνολικά επικοινωνιακή πολιτική, μέσω social networks και community sites, (Facebook, Twitter, YouTube, Instagram κ.α) για την προώθηση του περιεχομένου, των υπηρεσιών ή του brand μίας έκδοσης στο ψηφιακό περιβάλλον.

3.6 Best e-newsletter
Ηλεκτρονικά newsletters ψηφιακής έκδοσης.

3.7 Best Launch & Re-launch Campaign
Επικοινωνιακές καμπάνιες για το λανσάρισμα ή το επαναλανσάρισμα ψηφιακών εκδόσεων.

3.8 Best Engagement Strategy
Στρατηγική ή σύνολο ενεργειών που αφορά στην καλύτερη εμπλοκή των επισκεπτών με την ψηφιακή έκδοση συνολικά (brand, περιεχόμενο, υπηρεσίες).

3.9 Best Public Service / CSR Award
Υπηρεσίες / ενέργειες με σκοπό την ανάδειξη της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του ψηφιακού μέσου.

3.10 Best Use of Innovative Social Medium
Καλύτερη χρήση / υιοθέτηση καινούριου Social Medium ή καινοτόμου format (π.χ. Vine, Periscope, Snapchat).

4. Υπηρεσίες προς τους Διαφημιζόμενους

Βραβεία για τις βέλτιστες ψηφιακές υπηρεσίες προς τους διαφημιζόμενους.

4.1 Best Innovative Service
Καινοτόμες υπηρεσίες προς τους διαφημιζόμενους.

4.2 Best Native Advertising
Ενέργειες Marketing προς διαφημιζόμενους που στηρίζονται αποκλειστικά στο περιεχόμενο και φιλοξενούνται σε άρθρα ή κατηγορίες των publishing web / mobile sites ή στα αντίστοιχα apps.

4.3 Best Content Marketing
Ενέργειες Marketing που στηρίζονται στο περιεχόμενο και αποτελούν ξεχωριστές ενότητες περιεχομένου ή microsites ως υπηρεσία προς τους διαφημιζόμενους ή ως αυτοαναφορικές ενέργειες marketing από digital publishing properties.

4.4 Creative Use of Μedia
Δημιουργική χρήση του μέσου για επικοινωνιακές ενέργειες / cross media campaigns (Contribution).

4.5 Creative Use of Innovative Formats
Δημιουργική χρήση Innovative Formats για επικοινωνιακές ενέργειες.

4.6 Best Effectiveness Campaign
Αποτελεσματικές καμπάνιες σε ψηφιακά μέσα (ή μέσο) ανεξαρτήτως περιβάλλοντος (Web, Smarthphones, Tablet). Θα πρέπει να δοθούν ποσοτικά στοιχεία και αποτελέσματα.

4.7 Best Commercial Use of Data
Αποτελεσματική χρήση των δεδομένων που προκύπτουν από τη χρήση digital publishing properties για τη βελτιστοποίηση επικοινωνιακών ενεργειών (Real Time Advertising, Cross Media Marketing κ.α.).

4.8 Best Tablet or Mobile Αdvertising
Αποτελεσματικές καμπάνιες σε περιβάλλον mobile (tablet editions, mobile editions).

5. Ειδικά βραβεία

5.1 Best Local News Site
Τοπικού γεωγραφικού ενδιαφέροντος Web / Mobile Sites περιεχομένου.

5.2 Best New Entry
Πρωτοεμφανιζόμενα Web / Mobile Sites περιεχομένου (2016).

5.3 Best Vertical / Thematic Blogs
Θεματικά Blogs – προσωπικά ή ομάδων bloggers – ανεξαρτήτου ενότητας (π.χ. fashion, food, family).

5.4 Best Vertical / Thematic Sites
Θεματικά Web / Mobile Sites – ανεξάρτητα ή ομίλων εκδόσεων – ή ενότητες media sites. Ενδεικτικές κατηγορίες:

  • Τεχνολογία
  • Επιχειρηματικότητα
  • Τουρισμός
  • Ποδόσφαιρο
  • Βιβλίο
  • Παιδί
  • Φαγητό
  • Μόδα
  • Web Radio
  • Άλλα

5.5 Non Publisher Media Site
Content Web / Mobile sites από φορείς ή διαφημιζόμενους για διαφημιστικούς ή άλλους λόγους.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα των Digital Media Awards.