Branding και startups | Σχεδιάζοντας για νέες επιχειρήσεις | Διάλεξη του Δημοσθένη Μπούσσαλη στα γραφεία της Ένωσης.

Branding και startups | Σχεδιάζοντας για νέες επιχειρήσεις

ΔΙΑΛΕΞΗ
Δημοσθένης Μπρούσαλης, Σύμβουλος branding και επικοινωνίας, Γεν. διευθυντής DASC Branding
Σάββατο, 20 Φεβρουαρίου 2016, 11:00-14:00
Γραφεία της Ένωσης στο Ρομάντσο
Είσοδος Ελεύθερη


Η Ένωση Γραφιστών Ελλάδας, στα πλαίσια των διαλέξεων που διοργανώνει, φιλοξενεί τον σχεδιαστή Δημοσθένη Μπρούσαλη σε μία ενδιαφέρουσα διαδραστική διάλεξη για να μοιραστεί τη γνώση του και την εμπειρία του στα ερωτήματα:

Tι σημαίνει τελικά “startup”;
Τι είναι “καινοτομία”; Kαι πώς συνδέονται με το branding και το design;
Πόσο σημαντικό ρόλο παίζει η σωστή προετοιμασία σε αυτούς του τομείς;
Πρώτα το προϊόν ή πρώτα το branding και το marketing;
Πώς παίρνουμε brief από ένα νέο επιχειρηματία;
Ποιά είναι η διαδικασία για να συμβάλλουμε στην ανάπτυξή του;
Eίναι το ίδιο το design “νεοφυής επιχειρηματικότητα”;
Μήπως θα έπρεπε να εφαρμόσουμε και σε μας, όσα και στους πελάτες μας;

Η διάλεξη ενδιαφέρει:
Γραφίστες και Σχεδιαστές
Συμβούλους επικοινωνίας, branding και Επαγγελματίες του marketing
Νέους ή και μέλλοντες επιχειρηματίες (που μπορεί να είναι και γραφίστες)
Ομάδες startup και όσους έχουν δυνατές ιδέες και επιχειρηματικές φιλοδοξίες.

Σας περιμένουμε!


Λίγα λόγια για τον Δημοσθένη Μπρούσαλη

Branding και startups | Σχεδιάζοντας για νέες επιχειρήσεις | Διάλεξη του Δημοσθένη Μπούσσαλη στα γραφεία της Ένωσης.Ο Δημοσθένης Μπρούσαλης είναι Σύμβουλος branding και επικοινωνίας, Γενικός Διευθυντής και ιδρυτικό μέλος της DASC Branding (1983). Είναι βασικός εισηγητής σε ελληνικά και διεθνή συνέδρια, ημερίδες και workshops.
Η DASC εξειδικεύεται σε μελέτες branding (Στρατηγικής και Χτισίματος Εικόνας και Ταυτότητας) σε τομείς όπως Εxport Branding, Εταιρικό & Προϊοντικό Branding, Retail Branding και Place Βranding, κατέχοντας ηγετική θέση στην Ελλάδα.
Οι μελέτες της διακρίνονται για την αποτελεσματικότητά τους και στο portfolio της περιλαμβάνονται μερικές από τις πιο επιτυχημένες μελέτες branding ελληνικών προϊόντων στη διεθνή αγορά.