Ermis Awards 2015

Ermis Awards 2015

Ξεκίνησε η υποβολή συμμετοχών για τα Ermis Awards 2015.

Δικαίωμα συμμετοχής στα φετινά βραβεία έχουν τα έργα που παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά κατά το διάστημα από 1η Ιουλίου 2014 έως και 30 Σεπτεμβρίου 2015Η υποβολή των συμμετοχών θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2015.

Τα Ermis Awards διοργανώθηκαν για πρώτη φορά το 2002, όταν ο Γιώργος Ντούσης μετεξέλιξε το μέχρι τότε Φεστιβάλ Ελληνικής Διαφήμισης μετονομάζοντάς το σε Ermis Awards και ενέταξε στο θεσμό αυτό τους Τομείς Επικοινωνίας που εκπροσωπεί η ΕΔΕΕ. Το Φεστιβάλ Ελληνικής Διαφήμισης, μέτρησε 11 χρόνια επιτυχημένης πορείας, καθώς πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά το 1989 με εμπνευστή της ιδέας και Πρόεδρο του 1ου ΦΕΔ, τον Γιάννη Ευσταθιάδη.

Σκοπός των Ermis Awards είναι η ανάδειξη των πιο δημιουργικών Διαφημιστικών Έργων, Παραγωγών Διαφημιστικών Ταινιών, Μουσικής και Εκδηλώσεων, Προγραμμάτων Δημοσίων Σχέσεων, Προγραμμάτων Αμεσου Marketing, Προγραμμάτων δημιουργικής χρήσης των ΜΜΕ, Έργων στο Digital.

Κυρίαρχοι στόχοι των Ermis Awards είναι η ηθική επιβράβευση και καταξίωση των δημιουργών, η προβολή της λειτουργίας του κάθε Τομέα Επικοινωνίας και η ανάδειξη της σημασίας της δημιουργικής σκέψης σε κάθε έναν εξ αυτών. Στην κορυφαία διοργάνωση του χώρου, παρευρίσκονται κάθε χρόνο περισσότερα από 2.500 άτομα. Πρόκειται για στελέχη του χώρου της διαφήμισης και επικοινωνίας, των διαφημιζομένων πελατών, των ΜΜΕ, εκπροσώπους της πολιτικής ηγεσίας του τόπου, πανεπιστημιακούς και όλους όσους έχουν άμεσο ή έμμεσο ενδιαφέρον για την επικοινωνία.

Ακολουθούν αναλυτικά οι ενότητες για τις οποίες μπορείτε να υποβάλλετε την υποψηφιότητά σας.


  • AD

Στην Ενότητα Ermis Ad, δικαίωμα συμμετοχής έχουν εταιρίες που εδρεύουν στην Ελλάδα και στην Κύπρο και είχαν την ευθύνη για τη σύλληψη της ιδέας των έργων.
Κανονισμός για την κατηγορία AD.

Η ενότητα AD περιλαμβάνει 6 Κατηγορίες.
  1. ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ
  2. ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΕΙΣ
  3. ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ
  4. ΥΠΑΙΘΡΙΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ
  5. ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ
  6. ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ / ΕΞΕΛΙΞΗ ΔΙΕΘΝΟΥΣ CONCEPT

  • BRANDED ENTERTAINMENT & CONTENT

Στην Ενότητα Ermis Branded Entertainment & Content, δικαίωμα συμμετοχής έχουν εταιρίες επικοινωνίας, διαφημιζόμενες επιχειρήσεις και φορείς, που εδρεύουν στην Ελλάδα και στην Κύπρο.
Κανονισμός για την κατηγορία BRANDED ENTERTAINMENT & CONTENT.

Η ενότητα BRANDED ENTERTAINMENT & CONTENT περιλαμβάνει 7 Κατηγορίες.

  1. FICTION
  2. NON FICTION
  3. BRAND INTEGRATION INTO EXISTING PROGRAM
  4. LIVE EXPERIENCE
  5. USE OR INTEGRATION OF MUSIC
  6. USE OR INTEGRATION OF PRINTED CONTENT
  7. ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ / ΕΞΕΛΙΞΗ ΔΙΕΘΝΟΥΣ CONCEPT

  • DESIGN

Στην Ενότητα Ermis Design, δικαίωμα συμμετοχής έχουν εταιρίες επικοινωνίας ή ανεξάρτητοι επαγγελματίες/ φυσικά πρόσωπα που εδρεύουν στην Ελλάδα και στην Κύπρο.
Κανονισμός για την κατηγορία DESIGN.

Η ενότητα DESIGN περιλαμβάνει 7 Κατηγορίες.

  1. ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  2. ΠΡΟΪΟΝΤΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  3. ENVIRONMENTAL BRANDING & DESIGN
  4. ΑΥΤΟΠΡΟΒΟΛΗ / ΑΥΤΟΔΙΑΘΕΣΗ
  5. VISUAL COMMUNICATION
  6. DIGITAL DESIGN
  7. MISCELLANEOUS

  • DIGITAL

Στην Ενότητα Ermis Digital, δικαίωμα συμμετοχής έχουν εταιρίες που εδρεύουν στην Ελλάδα και στην Κύπρο και είχαν την ευθύνη για τη σύλληψη της ιδέας των έργων.
Κανονισμός για την κατηγορία DIGITAL.

Η ενότητα DIGITAL περιλαμβάνει 9 Κατηγορίες.
  1. WEB CAMPAIGNS
  2. WEBSITES
  3. DISPLAY ADVERTISING
  4. SOCIAL MEDIA
  5. MOBILE
  6. ONLINE VIDEO
  7. BRANDED GAMES, TOOLS & TECH
  8. INTEGRATED MULTI-PLATFORM CAMPAIGN
  9. ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ / ΕΞΕΛΙΞΗ ΔΙΕΘΝΟΥΣ CONCEPT

  • DIRECT

Στην Ενότητα Ermis Direct, δικαίωμα συμμετοχής έχουν εταιρίες που εδρεύουν στην Ελλάδα και στην Κύπρο και είχαν την ευθύνη για τη σύλληψη της ιδέας των έργων.
Κανονισμός για την κατηγορία DIRECT.

Η ενότητα DIRECT περιλαμβάνει 6 Κατηγορίες.

  1. DIRECT MARKETING
  2. INTEGRATED CAMPAIGN LED BY DIRECT MARKETING
  3. LOW BUDGET
  4. ΑΥΤΟΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  5. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ (SOCIAL CAUSES AND FUND RAISING)
  6. ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ / ΕΞΕΛΙΞΗ ΔΙΕΘΝΟΥΣ CONCEPT

  • MEDIA

Στην Ενότητα Ermis Media, δικαίωμα συμμετοχής έχουν εταιρίες που εδρεύουν στην Ελλάδα και στην Κύπρο και είχαν την ευθύνη για τη σύλληψη της ιδέας των έργων.
Κανονισμός για την κατηγορία MEDIA.

Η ενότητα MEDIA περιλαμβάνει 8 Κατηγορίες.

  1. ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
  2. ΕΝΤΥΠΑ ΜΕΣΑ
  3. ΥΠΑΙΘΡΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  4. ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ
  5. DIGITAL MEDIA
  6. SOCIAL MEDIA
  7. ΑΛΛΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  8. ΧΡΗΣΗ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΜΕΣΩΝ

  • PR

Στην Ενότητα Ermis PR, δικαίωμα συμμετοχής έχουν εταιρίες που εδρεύουν στην Ελλάδα και στην Κύπρο και είχαν την ευθύνη για τη σύλληψη της ιδέας των έργων.
Κανονισμός για την κατηγορία PR.

Η ενότητα PR περιλαμβάνει 9 Κατηγορίες.

  1. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΦΗΜΗΣ ΕΤΑΙΡΙΩΝ, ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ, ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ, ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΙΜΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
  2. STAKEHOLDERS RELATIONS
  3. ΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
  4. ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ MARKETING ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ/ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
  5. DIGITAL PR
  6. LOW BUDGET
  7. ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ / EXPERIENTIAL EVENTS
  8. INTEGRATED CAMPAIGNS LED BY PR
  9. ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ / ΕΞΕΛΙΞΗ ΔΙΕΘΝΟΥΣ CONCEPT

  • INTEGRATED CAMPAIGN

Στην Ενότητα Ermis Integrated Campaign, δικαίωμα συμμετοχής έχουν εταιρίες επικοινωνίας, διαφημιζόμενες επιχειρήσεις και φορείς, που εδρεύουν στην Ελλάδα και στην Κύπρο.
Κανονισμός για την κατηγορία INTEGRATED CAMPAIGN.

Η ενότητα INTEGRATED CAMPAIGN περιλαμβάνει 1 Κατηγορία.

  1. ERMIS INTEGRATED CAMPAIGN

Δείτε και κατεβάστε τους Κανονισμούς των Ermis Awards 2014.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την διοργάνωση, τον κανονισμό, και τις προδιαγραφές στην ιστοσελίδα των Ermis Awards.