Γενικά νέα και ειδήσεις

ExpoWorkshops |­ Tookit Startup 2

Θεσσαλονίκη | 7-­18 Οκτωβρίου 2015
Χώρος: ΤΑΒΥΑ

Εγκαίνια: Τετάρτη 7 Οκτωβρίου, στις 19.30.

Μετά από την επιτυχημένη διοργάνωση του Toolkit Startup 2 στην Θεσσαλονίκη τον Απρίλιο που μας πέρασε, ήρθε η στιγμή της ExpoWorkshops, η έκθεση όπου θα παρουσιαστούν τα αποτελέσματα των workshops που έλαβαν χώρο στο Toolkit Startup 2.

Συνολικά, το Toolkit Startup 2 παρακολουθήσαν, συμμετείχαν στις εκθέσεις του αλλά και στους διαγωνισμούς του πάνω από 350 σχεδιαστές από όλη την Ελλάδα. Στα workshops συμμετείχαν 77 νέοι σχεδιαστές από όλη την Ελλάδα με ένα ποσοστό 20+% να είναι από πόλεις εκτός Θεσσαλονίκης. Η θεματολογία των workshops κάλυπτε από Editorial Illustration και σχεδιασμό εικονογραμμάτων μέχρι σχεδιασμό περιοδικού, τουριστικής προβολής και mobile app.

Στιγμιότυπα από το Toolkit Startup 2:

Στην έκθεση θα υπάρχει τυπωμένο σε λίγα συλλεκτικά αντίτυπα το Φανζίν “Σουβενίρ ντε Σαλονίκ” το οποίο σχεδιάστηκε από τους συμμετέχοντες στο αντίστοιχο Workshop όπως και όλες οι εργασίες από τα υπόλοιπα workshops.

Τα εγκαίνια της έκθεσης θα γίνουν την Τετάρτη 7 Οκτωβρίου στις 19:30, στον πολυχώρο TABYA, Μελενίκου 14Γ, Θεσσαλονίκη.

Η διάρκεια της θα είναι από τις 8 έως τις 18 Οκτωβρίου, 9:00 – 24:00 καθημερινά.

Για περισσότερες Πληροφορίες, επισκεφθείτε το σχετικό event στο Facebook.

Print

FLASHFORWARD x3 | Ομαδική Έκθεση Φωτογραφίας

Διάρκεια Έκθεσης: 21 – 29 Σεπτεμβρίου
Ώρες κοινού: 11πμ – 10μμ

Εγκαίνια: Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2015 και ώρα 20.00

Ο Φωτογραφικός 9ος, για άλλη μια χρονιά, διοργανώνει την εργαστηριακή του έκθεση στην οποία συμμετέχουν 48 νέοι φωτογράφοι με ελεύθερο θέμα. Πρόκειται για 48 ανθρώπους που μέσα από τα φωτογραφικά τους καρέ προσπάθησαν να αναδείξουν τη δυναμική του όρου ‘’Φωτογραφική Τέχνη και Δημιουργική Έκφραση’’, όπως οι ίδιοι την αντιλαμβάνονται και την απαθανάτισαν.

Η έκθεση με τίτλο ‘’FLASHFORWARD x3’’ σε συνέχεια των δύο προηγούμενων στην «Τεχνόπολις» του Δήμου Αθηναίων, θα φιλοξενηθεί στον πρώτο εναλλακτικό, καλλιτεχνικό συνασπισμό της Αθήνας, στο χώρο εφαρμοσμένης αισθητικής, τέχνης και δημιουργίας, BOOZE.

Ο Φωτογραφικός 9ος είναι ένα φωτογραφικό εργαστήριο το οποίο απευθύνεται σε όσους επιθυμούν να αξιοποιήσουν δημιουργικά τον ελεύθερό του χρόνο τους. Κύριος στόχος του είναι να καταρτιστούν οι συμμετέχοντες με τις βασικές γνώσεις της λήψης και να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις για την ανάπτυξη της φωτογραφικής τους σκέψης. Η απλότητα και η φιλική διάθεση που επικρατεί μεταξύ των μελών του και του υπεύθυνου διδασκαλίας Βασίλη Νίκα, συμβάλλει αποτελεσματικά σ’ αυτή την κατεύθυνση, σε ότι αφορά τη φωτογραφία.

Τοποθεσία: BOOZE :BaseGALLERY & :OVERVIEW-ikon
Κολοκοτρώνη 57, Αθήνα

Περισσότερες Πληροφορίες για την εκδήλωση εδώ.

To Animasyros 8.0 στη Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών.

Pre-Festival Event στην Αθήνα
Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2015 στις 19.30 | Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών

Tο ανανεωμένο και διευρυμένο Διεθνές Φεστιβάλ και & Αγορά Κινουμένων Σχεδίων Animasyros 8.0 και η Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών του Ιδρύματος Ωνάση προσκαλεί το κοινό της Αθήνας να πάρει μία γεύση από την κινηματογραφική μαγεία που θα κατακλύσει την Ερμούπολη της Σύρου από τις 24 έως τις 27 Σεπτεμβρίου.

Λίγο πριν ετοιμάσουμε τις αποσκευές μας και σαλπάρουμε για τη μοναδική Σύρο, σας καλούμε την Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2015, ώρα 19.30, στη Μικρή Σκηνή της Στέγης Γραμμάτων & Τεχνών (Λ. Συγγρού 107- Αθήνα) για την φετινή προ-φεστιβαλική εκδήλωση.

Ο Πρόεδρος του Animasyros Βασίλης Καραμητσάνης, θα παρουσιάσει στο κοινό το πρόγραμμα της φετινής μας διοργάνωσης, ενώ θα έχουμε και την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε ένα πρόγραμμα προβολών που περιλαμβάνει τις καλύτερες και βραβευμένες ταινίες κινουμένων σχεδίων που προβλήθηκαν στην προηγούμενη διοργάνωση του Φεστιβάλ (Animαsyros 7.0 best of).

Αυτές και άλλες πολλές εκπλήξεις σας επιφυλάσσει η πρώτη προ-φεστιβαλική μας εκδήλωση και σας προσκαλούμε με χαρά να μοιραστούμε τη μοναδική κινηματογραφική ατμόσφαιρα των κινουμένων σχεδίων.
Είσοδος Ελεύθερη – Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας

Όσοι ενδιαφέρονται να επισκεφθούν την Ερμούπολη της Σύρου τις ημέρες του φεστιβάλ (24-27 Σεπτεμβρίου 2015), μπορούν να ενημερωθούν εδώ για σχετικές προσφορές για τη διαμονή και τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια.


Σχετικά με το Animasyros:

Το Διεθνές Φεστιβάλ + Aγορά Κινουμένων Σχεδίων της Σύρου είναι το μεγαλύτερο φεστιβάλ στο είδος του στην Ελλάδα κι ένα από τα 20 μεγαλύτερα διεθνώς. Ξεκίνησε το 2008 κι έκτοτε πραγματοποιείται ετησίως στην πρωτεύουσα των Κυκλάδων, την Ερμούπολη.
Περιλαμβάνει προβολές ταινιών εμψύχωσης, εκτενή αφιερώματα σε διεθνή φεστιβάλ, δημιουργούς και στούντιο κινουμένων σχεδίων, εργαστήρια για παιδιά, εφήβους και ενήλικες, το εφαρμοσμένο οπτικοακουστικό εργαστήριο making of που καταγράφει λεπτό προς λεπτό το φεστιβάλ, πάρτυ κι άλλες παράλληλες δράσεις.

Φέτος, το Animasyros εγκαινιάζει το τμήμα της Αγοράς που στοχεύει να αποτελέσει έναν πυρήνα δημιουργικής επαγγελματικής δικτύωσης και ανάδειξης συνεργιών μεταξύ των επαγγελματιών των κινουμένων σχεδίων.

Όλες οι εκδηλώσεις έχουν δωρεάν είσοδο και λαμβάνουν χώρα στο ιστορικό Θέατρο Απόλλων, στο Πνευματικό Κέντρο της Ερμούπολης, στις εγκαταστάσεις του Πανεπιστημίου Αιγαίου, στην επιβλητική Πλατεία Μιαούλη και αλλού, προσελκύοντας μικρούς και μεγάλους.

Ενημερωθείτε εδώ για το πρόγραμμα του Φεστιβάλ.

Animasyros 8.0
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του Φεστιβάλ.

21ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Της Αθήνας – Νύχτες Πρεμιέρας

23 Σεπτεμβρίου – 4 Οκτωβρίου 2015

Από την Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2015 ξεκίνησε η διάθεση των καρτών διαρκείας για το 21ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Της Αθήνας – Νύχτες Πρεμιέρας.

Μπορείτε να κατεβάσετε εδώ τον οδηγό με όλες τις προβολές και το ωρολόγιο πρόγραμμα της εκδήλωσης.

Το 21ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Της Αθήνας – Νύχτες Πρεμιέρας θα πραγματοποιηθεί στους εξής χώρους:

  • Για τις προβολές:
    • ΔΑΝΑΟΣ 1+2
    • ODEON OPERA 1+2
    • ΙΝΤΕΑΛ
    • Ταινιοθήκη Της Ελλάδος
  • Για τα Διαγωνιστικά Τμήματα:
    • Τεχνόπολις Δήμου Αθηναίων
    • INNOVATHENS

Στην ιστοσελίδα του Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Της Αθήνας – Νύχτες Πρεμιέρας, θα βρείτε πληροφορίες σχετικά με:

 

To Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας – Νύχτες Πρεμιέρας ιδρύθηκε από την Κινηματογραφική Εταιρεία Αθηνών (Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία) με σκοπό να φωτίσει άγνωστες πτυχές του ποιοτικού ανεξάρτητου κινηματογράφου, να αναδείξει τις καλύτερες από τις μεγάλες ταινίες της σεζόν, προτείνοντάς τις στους θεατές, και να γίνει η ιδανική εισαγωγή κάθε κινηματογραφικής σεζόν.

Το Φεστιβάλ άνοιξε τις πύλες του τον Σεπτέμβριο του 1995 και συνεχίζεται μέχρι σήμερα με τεράστια επιτυχία. Σύμφωνα με έρευνα του περιοδικού ΣΙΝΕΜΑ, οι ταινίες που προβάλλονται έχουν ένα κοινό περίπου 50.000 κινηματογραφόφιλων, οι οποίοι θέλουν να ενημερώνονται για όλες τις τάσεις του παγκόσμιου σινεμά και να βλέπουν πρώτοι τις μεγάλες ταινίες που πρόκειται να γίνουν επιτυχίες τους επόμενους μήνες. Σκοπός του Φεστιβάλ είναι να προσφέρει στο ελληνικό κοινό την δυνατότητα να γνωρίσει από κοντά τον ανεξάρτητο αμερικανικό, ευρωπαϊκό αλλά και παγκόσμιο κινηματογράφο.


Το Διεθνές Φεστιβάλ περιλαμβάνει πάνω από 180 νέες ταινίες απ’ όλο τον κόσμο αλλά και από την Ελλάδα, τρία διαγωνιστικά τμήματα – μεταξύ των οποίων και ένα από τα ελάχιστα παγκοσμίως διαγωνιστικά τμήματα μουσικών ταινιών, το «Μουσική και Φιλμ» – ειδικά αφιερώματα, ντοκιμαντέρ και φυσικά τις καλύτερες ελληνικές ταινίες μικρού μήκους.

Το πρόγραμμα του φεστιβάλ πλαισιώνουν μία σειρά από παράλληλες δράσεις, εργαστήρια και ομιλίες αλλά και πάρτι, ενώ πολλές εκπλήξεις ετοιμάζονται ειδικά για τη φετινή διοργάνωση.

  • Διαγωνιστικά Τμήματα

Το Διεθνές διαγωνιστικό τμήμα του φεστιβάλ φέτος μεγαλώνει και φιλοξενεί μερικές από τις καλύτερες ταινίες από κάθε σημείο της γης συστήνοντας στο κοινό τους επόμενους μεγάλους σκηνοθέτες.

Ένα από τα ελάχιστα παγκοσμίως διαγωνιστικά τμήματα μουσικών ταινιών, το Μουσική και Φιλμ, ετοιμάζεται να παρουσιάσει μερικά από τα πιο εκκωφαντικά ντοκιμαντέρ ικανοποιώντας τα μουσικά γούστα και του πιο απαιτητικού θεατή.

Ξεπερνώντας τις 200 αιτήσεις, το Διαγωνιστικό τμήμα ελληνικών ταινιών μικρού μήκους αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα τμήματα του Φεστιβάλ αφού προάγει την ελληνική δημιουργία και δίνει την ευκαιρία σε νέους Έλληνες δημιουργούς να διεκδικήσουν ένα από τα βραβεία του τμήματος.

  • Νέο Παράλληλο Τμήμα: Athens Film Lab

Φέτος, το 21ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας – Νύχτες Πρεμιέρας, εγκαινιάζει το Athens Film Lab, ένα παράλληλο πρόγραμμα ανάπτυξης κινηματογραφικών ιδεών, επεξεργασίας σεναρίων και αναζήτησης συμπαραγωγών με εξειδικευμένα σεμινάρια και workshop, δίνοντας την ευκαιρία στους Έλληνες κινηματογραφιστές και παραγωγούς να έρθουν σε επαφή με επαγγελματίες διεθνούς φήμης.

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο πραγματοποιείται και η δράση Αθήνα – Ευρώπη, παιχνίδι για 2 παίκτες, κατά τη διάρκεια της οποίας θα παραχθούν επτά (7) ταινίες μικρού μήκους, με θέμα την Αθήνα και με χρηματοδότηση 7.000 ευρώ η καθεμία.

  • Νέες Συνεργασίες & Παράλληλες Ενέργειες

Με άξονα την διοργάνωση του Athens Film Lab, το Φεστιβάλ ανανεώνει τη συνεργασία του με την «Τεχνόπολις» του Δήμου Αθηναίων. Συγκεκριμένα, στο INNOVATHENS θα πραγματοποιηθούν τα εργαστήρια των 21 προκριθέντων ομάδων, ενώ ετοιμάζεται και μία ιδιαίτερη εκδήλωση – έκπληξη από έναν γνωστό Έλληνα σκηνοθέτη.

Το φετινό παράλληλο πρόγραμμα του Athens Film Lab συμπληρώνεται με δύο ακόμη ιδιαίτερες συνεργασίες. Το Μεσογειακό Ινστιτούτο Κινηματογράφου, θα πραγματοποιήσει ένα ξεχωριστό πρόγραμμα για ταινίες μεγάλου μήκους, με σεμινάρια και pitching forum, ενώ η Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου εγκαινιάζει τη συνεργασία της με το Φεστιβάλ, περιλαμβάνοντας μια σημαντική έκπληξη. Λεπτομέρειες θα ανακοινωθούν σύντομα.

  • Ειδικά Αφιερώματα, Ειδικές Προβολές και Ντοκιμαντέρ

Από τον 1ο χρόνο διεξαγωγής του μέχρι σήμερα, το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας – Νύχτες Πρεμιέρας τιμά σκηνοθέτες του παγκόσμιου κινηματογράφου μέσα από ειδικά αφιερώματα.

Προβολές κλασικών ταινιών με αποκαταστημένες κόπιες, καθώς και επετειακές προβολές συμπληρώνουν το πρόγραμμα του Φεστιβάλ. Ειδικά για φέτος το τμήμα των Ειδικών Προβολών θα παρουσιάσει μία από τις συγκλονιστικότερες ταινίες όλων των εποχών.

Όπως κάθε χρόνο, τα καλύτερα ντοκιμαντέρ της παγκόσμιας παραγωγής θα δώσουν το παρών στο Φεστιβάλ.

  • Τμήμα Ελληνικών Ταινιών & Βραβεία Πρωτοεμφανιζόμενων

Ένα από τα σημαντικότερα τμήματα του Φεστιβάλ αποτελεί το τμήμα Ελληνικών Ταινιών όπου οι σημαντικότεροι Έλληνες σκηνοθέτες παρουσιάζουν τις ταινίες τους στο κοινό του Φεστιβάλ σε αποκλειστικότητα, λίγο πριν βγουν στις αίθουσες! Επιπλέον, το Φεστιβάλ τιμά τους νέους ηθοποιούς και σκηνοθέτες μέσα από τα Βραβεία Πρωτοεμφανιζόμενων, τα οποία δίνονται από ειδική επιτροπή, ενισχύοντας την ελληνική δημιουργία.

Περισσότερες ταινίες και λεπτομέρειες για το φεστιβάλ, θα ανακοινώνονται σταδιακά.

AIFF 2015 | Νύχτες Πρεμιέρας

21ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Της Αθήνας | Νύχτες Πρεμιέρας

Collective Design 1

Φθινόπωρος 2015 | Καλλιτεχνικό Σταθμό Ρεθύμνου

Η σύγχρονη δημιουργική πρακτική στην Ελλάδα.

Συνεργατισμός, τακτικές και στόχοι.

Στο πλαίσιο της σύγχρονης κρίσιμης συνθήκης, η αρχιτεκτονική ομάδα Ctrl_Space Lab, σε συνεργασία με αντίστοιχες πλατφόρμες δημιουργικής πρακτικής, επιχειρεί να ανοίξει μια συζήτηση γύρω από τις νέες μορφές συνεργασίας και αυτο-οργάνωσης που κάνουν ολοένα και συχνότερα την εμφάνισή τους στον τομέα των τεχνών και του design. Αρχιτέκτονες, industrial designers, γραφίστες, φωτογράφοι, τυπογράφοι, web-designers, επαγγελματίες από όλο το φάσμα των δημιουργικών επαγγελμάτων ανασυντάσσονται απέναντι στις νέες τεχνικές, κοινωνικές και οικονομικές απαιτήσεις. Στο πρώτο κάλεσμα συμμετέχουν οι: andefined.com, archstudies.gr, beetroot, beforelight, ctrl_space lab, fonts.gr, indyvisuals, notorius grey, piloiko, space under ενώ την επικοινωνιακή διάσταση του collective design 1 καλύπτουν με χορηγία τους οι: +design, ΔΟΜΕΣ, greekarchitects.gr, creative survey, archisearch.gr και Ελληνικές Κατασκευές. Η συνάντηση στον Καλλιτεχνικό Σταθμό του Ρεθύμνου το φθινόπωρο του 2015 οργανώνεται με την υποστήριξη της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών.

Άτυποι συνεταιρισμοί, συχνά με ασαφή όρια ανάμεσα στα πεδία δράσης τους αλλά και όμοια ασαφείς πολλές φορές τοπικές αναφορές, αποπειρούνται να εφεύρουν νέα μοντέλα τόσο επαγγελματικής πρακτικής όσο και παραγωγικής διαδικασίας. Στον αντίποδα των πρωτοβουλιών νεανικής επιχειρηματικότητας όπου προκρίνεται η δημιουργία υπεραξίας από μία ‘εξαίρετη’ ιδέα, ομάδες νέων, ως επί των πλείστων, δημιουργών αναζητούν τρόπους διεύρυνσης του επαγγέλματός τους, χώρο πειραματισμού με νέες μεθόδους και εργαλεία, τόσο σε επίπεδο παραγωγικό όσο και οργανωτικό, και σημεία επαφής και ανατροφοδότησης με την ειδική κοινωνική συνθήκη μέσα στην οποία δημιουργούνται και λειτουργούν.

Η αναπόφευκτη μεταστροφή από την κάθετη, συμπαγή ιεραρχία και την μαζική παραγωγή στην δικτύωση, την ευελιξία και το custom made δεν αφορά όμως μόνο τις μικρές συνεργατικές ομάδες. Αντίθετα, εμφανίζεται ως η κυρίαρχη τάση σε όλα τα επίπεδα της οικονομίας. Μια αντίστοιχη μετατόπιση παρατηρείται επίσης στην ολοένα και περισσότερο προβαλλόμενη επένδυση από τους κυρίαρχους της αγοράς προς την καινοτομία, το κοινωνικό προφίλ και την βιώσιμη ανάπτυξη. Ποιο μπορεί λοιπόν να είναι το ‘ανταγωνιστικό’ πλεονέκτημα του μικρού, συνεργατικού σχήματος που ο κλάδος των τεχνών και του σχεδιασμού μπορεί να εξασφαλίσει; Ή ακόμα πόσο μπορεί αυτό να μεγαλώσει;

Μέσα από τη διοργάνωση του συμποσίου και άλλων δραστηριοτήτων, που θα το περιβάλλουν, κολεκτίβες, ομάδες και εργαστήρια που καταπιάνονται με διαφορετικές εκδοχές του design καλούνται να αυτοπροσδιοριστούν, να αναπτύξουν τις αρχές που ορίζουν την πρακτική τους και να παρουσιάσουν τα αποτελέσματα της δουλειάς τους εντός ενός πλαισίου διαφορετικών ειδικοτήτων με ιδιαιτερότητες και ομοιότητες. Ταυτόχρονα, καλούνται να παρουσιάσουν τις εργασίες τους όσοι έχουν ασχοληθεί ειδικά με το ζήτημα των παραγωγικών δομών και μεθοδολογιών στον κλάδο του σχεδιασμού αλλά και να αναδειχτούν αντίστοιχες προσπάθειες του παρελθόντος.

To Collective Design 1 είναι από τη φύση του ανοικτό! Μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα, προβλέπεται καταρχήν η τελική διαμόρφωση της θεματικής ατζέντας της συνάντησης. Σε δεύτερο χρόνο, θα ακολουθήσει κάλεσμα για ενεργή συμμετοχή στη συνάντηση του Ρεθύμνου, ενώ, το τρίτο στάδιο αφορά στη σύνταξη των πρακτικών καιτων συμπερασμάτων της καθώς και στην προετοιμασία των επόμενων βημάτων.

Κύριο εργαλείο επικοινωνίας, σε αυτή τη φάση, θα αποτελέσει το facebook group του Collective Design 1. Παράλληλα, κάθε συμμετέχουσα ομάδα και φορέας υποστήριξης αναλαμβάνουν το άνοιγμα του διαλόγου και την προώθηση της πρωτοβουλίας μέσα από τα δικά τους ηλεκτρονικά και άλλα μέσα.

Ο ιστότοπος του Collective Design άνοιξε και πρόκειται να εξελιχθεί παράλληλα με το project.

fb: Collective Design

E-mails & Info: info@collectivedesign.gr

Ermis Awards 2015

Ξεκίνησε η υποβολή συμμετοχών για τα Ermis Awards 2015.

Δικαίωμα συμμετοχής στα φετινά βραβεία έχουν τα έργα που παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά κατά το διάστημα από 1η Ιουλίου 2014 έως και 30 Σεπτεμβρίου 2015Η υποβολή των συμμετοχών θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2015.

Τα Ermis Awards διοργανώθηκαν για πρώτη φορά το 2002, όταν ο Γιώργος Ντούσης μετεξέλιξε το μέχρι τότε Φεστιβάλ Ελληνικής Διαφήμισης μετονομάζοντάς το σε Ermis Awards και ενέταξε στο θεσμό αυτό τους Τομείς Επικοινωνίας που εκπροσωπεί η ΕΔΕΕ. Το Φεστιβάλ Ελληνικής Διαφήμισης, μέτρησε 11 χρόνια επιτυχημένης πορείας, καθώς πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά το 1989 με εμπνευστή της ιδέας και Πρόεδρο του 1ου ΦΕΔ, τον Γιάννη Ευσταθιάδη.

Σκοπός των Ermis Awards είναι η ανάδειξη των πιο δημιουργικών Διαφημιστικών Έργων, Παραγωγών Διαφημιστικών Ταινιών, Μουσικής και Εκδηλώσεων, Προγραμμάτων Δημοσίων Σχέσεων, Προγραμμάτων Αμεσου Marketing, Προγραμμάτων δημιουργικής χρήσης των ΜΜΕ, Έργων στο Digital.

Κυρίαρχοι στόχοι των Ermis Awards είναι η ηθική επιβράβευση και καταξίωση των δημιουργών, η προβολή της λειτουργίας του κάθε Τομέα Επικοινωνίας και η ανάδειξη της σημασίας της δημιουργικής σκέψης σε κάθε έναν εξ αυτών. Στην κορυφαία διοργάνωση του χώρου, παρευρίσκονται κάθε χρόνο περισσότερα από 2.500 άτομα. Πρόκειται για στελέχη του χώρου της διαφήμισης και επικοινωνίας, των διαφημιζομένων πελατών, των ΜΜΕ, εκπροσώπους της πολιτικής ηγεσίας του τόπου, πανεπιστημιακούς και όλους όσους έχουν άμεσο ή έμμεσο ενδιαφέρον για την επικοινωνία.

Ακολουθούν αναλυτικά οι ενότητες για τις οποίες μπορείτε να υποβάλλετε την υποψηφιότητά σας.


  • AD

Στην Ενότητα Ermis Ad, δικαίωμα συμμετοχής έχουν εταιρίες που εδρεύουν στην Ελλάδα και στην Κύπρο και είχαν την ευθύνη για τη σύλληψη της ιδέας των έργων.
Κανονισμός για την κατηγορία AD.

Η ενότητα AD περιλαμβάνει 6 Κατηγορίες.
  1. ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ
  2. ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΕΙΣ
  3. ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ
  4. ΥΠΑΙΘΡΙΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ
  5. ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ
  6. ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ / ΕΞΕΛΙΞΗ ΔΙΕΘΝΟΥΣ CONCEPT

  • BRANDED ENTERTAINMENT & CONTENT

Στην Ενότητα Ermis Branded Entertainment & Content, δικαίωμα συμμετοχής έχουν εταιρίες επικοινωνίας, διαφημιζόμενες επιχειρήσεις και φορείς, που εδρεύουν στην Ελλάδα και στην Κύπρο.
Κανονισμός για την κατηγορία BRANDED ENTERTAINMENT & CONTENT.

Η ενότητα BRANDED ENTERTAINMENT & CONTENT περιλαμβάνει 7 Κατηγορίες.

  1. FICTION
  2. NON FICTION
  3. BRAND INTEGRATION INTO EXISTING PROGRAM
  4. LIVE EXPERIENCE
  5. USE OR INTEGRATION OF MUSIC
  6. USE OR INTEGRATION OF PRINTED CONTENT
  7. ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ / ΕΞΕΛΙΞΗ ΔΙΕΘΝΟΥΣ CONCEPT

  • DESIGN

Στην Ενότητα Ermis Design, δικαίωμα συμμετοχής έχουν εταιρίες επικοινωνίας ή ανεξάρτητοι επαγγελματίες/ φυσικά πρόσωπα που εδρεύουν στην Ελλάδα και στην Κύπρο.
Κανονισμός για την κατηγορία DESIGN.

Η ενότητα DESIGN περιλαμβάνει 7 Κατηγορίες.

  1. ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  2. ΠΡΟΪΟΝΤΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  3. ENVIRONMENTAL BRANDING & DESIGN
  4. ΑΥΤΟΠΡΟΒΟΛΗ / ΑΥΤΟΔΙΑΘΕΣΗ
  5. VISUAL COMMUNICATION
  6. DIGITAL DESIGN
  7. MISCELLANEOUS

  • DIGITAL

Στην Ενότητα Ermis Digital, δικαίωμα συμμετοχής έχουν εταιρίες που εδρεύουν στην Ελλάδα και στην Κύπρο και είχαν την ευθύνη για τη σύλληψη της ιδέας των έργων.
Κανονισμός για την κατηγορία DIGITAL.

Η ενότητα DIGITAL περιλαμβάνει 9 Κατηγορίες.
  1. WEB CAMPAIGNS
  2. WEBSITES
  3. DISPLAY ADVERTISING
  4. SOCIAL MEDIA
  5. MOBILE
  6. ONLINE VIDEO
  7. BRANDED GAMES, TOOLS & TECH
  8. INTEGRATED MULTI-PLATFORM CAMPAIGN
  9. ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ / ΕΞΕΛΙΞΗ ΔΙΕΘΝΟΥΣ CONCEPT

  • DIRECT

Στην Ενότητα Ermis Direct, δικαίωμα συμμετοχής έχουν εταιρίες που εδρεύουν στην Ελλάδα και στην Κύπρο και είχαν την ευθύνη για τη σύλληψη της ιδέας των έργων.
Κανονισμός για την κατηγορία DIRECT.

Η ενότητα DIRECT περιλαμβάνει 6 Κατηγορίες.

  1. DIRECT MARKETING
  2. INTEGRATED CAMPAIGN LED BY DIRECT MARKETING
  3. LOW BUDGET
  4. ΑΥΤΟΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  5. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ (SOCIAL CAUSES AND FUND RAISING)
  6. ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ / ΕΞΕΛΙΞΗ ΔΙΕΘΝΟΥΣ CONCEPT

  • MEDIA

Στην Ενότητα Ermis Media, δικαίωμα συμμετοχής έχουν εταιρίες που εδρεύουν στην Ελλάδα και στην Κύπρο και είχαν την ευθύνη για τη σύλληψη της ιδέας των έργων.
Κανονισμός για την κατηγορία MEDIA.

Η ενότητα MEDIA περιλαμβάνει 8 Κατηγορίες.

  1. ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
  2. ΕΝΤΥΠΑ ΜΕΣΑ
  3. ΥΠΑΙΘΡΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  4. ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ
  5. DIGITAL MEDIA
  6. SOCIAL MEDIA
  7. ΑΛΛΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  8. ΧΡΗΣΗ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΜΕΣΩΝ

  • PR

Στην Ενότητα Ermis PR, δικαίωμα συμμετοχής έχουν εταιρίες που εδρεύουν στην Ελλάδα και στην Κύπρο και είχαν την ευθύνη για τη σύλληψη της ιδέας των έργων.
Κανονισμός για την κατηγορία PR.

Η ενότητα PR περιλαμβάνει 9 Κατηγορίες.

  1. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΦΗΜΗΣ ΕΤΑΙΡΙΩΝ, ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ, ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ, ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΙΜΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
  2. STAKEHOLDERS RELATIONS
  3. ΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
  4. ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ MARKETING ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ/ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
  5. DIGITAL PR
  6. LOW BUDGET
  7. ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ / EXPERIENTIAL EVENTS
  8. INTEGRATED CAMPAIGNS LED BY PR
  9. ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ / ΕΞΕΛΙΞΗ ΔΙΕΘΝΟΥΣ CONCEPT

  • INTEGRATED CAMPAIGN

Στην Ενότητα Ermis Integrated Campaign, δικαίωμα συμμετοχής έχουν εταιρίες επικοινωνίας, διαφημιζόμενες επιχειρήσεις και φορείς, που εδρεύουν στην Ελλάδα και στην Κύπρο.
Κανονισμός για την κατηγορία INTEGRATED CAMPAIGN.

Η ενότητα INTEGRATED CAMPAIGN περιλαμβάνει 1 Κατηγορία.

  1. ERMIS INTEGRATED CAMPAIGN

Δείτε και κατεβάστε τους Κανονισμούς των Ermis Awards 2014.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την διοργάνωση, τον κανονισμό, και τις προδιαγραφές στην ιστοσελίδα των Ermis Awards.

Digitized15

Εργαστήρια: Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2015
Διαλέξεις: Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2015

Στην πέμπτη του διοργάνωση το Digitized έχει καθιερωθεί πια ως ένας θεσμός που προσελκύει τους επαγγελματίες του χώρου της δημιουργικότητας στα ψηφιακά μέσα (και όχι μόνο), από την Ελλάδα και το εξωτερικό (κυρίως τον ευρύτερο χώρο της νοτιοανατολικής Ευρώπης).

Σχεδιαστές, προγραμματιστές, αλλά και επιχειρηματίες και στελέχη του μάρκετινγκ συγκεντρώνονται κάθε φορά, γύρω από μια σειρά διαλέξεων και εργαστηρίων για να ακούσουν, να δουν, να μάθουν, να εμπνευστούν, αλλά και να αλληλεπιδράσουν.

Όπως κάθε χρονιά, έτσι και φέτος το πάνελ των ομιλητών περιλαμβάνει κάποια από τα πιο σημαντικά αλλά και πιο πρωτοποριακά γραφεία του χώρου σε διεθνές επίπεδο. Ανάμεσά τους οι Cartelle, Huge Inc, Al Jazeera, Hello Monday και Wedontneedroads.

Tο πλήρες πρόγραμμα του συνεδρίου και των εργαστηρίων θα ανακοινωθεί σύντομα. Το κόστος για την παρακολούθηση του συνεδρίου είναι €60, ενώ υπάρχει σημαντική έκπτωση για τους ανέργους, τους φοιτητές και τα οικονομικά τακτοποιημένα μέλη της Ένωσης Γραφιστών.

Πληροφορίες σχετικές με το Digitized, το πρόγραμμα, αλλά και την αγορά εισιτηρίων, μπορείτε να βρείτε στο www.digitized.gr.

Noise Paintings

Μουσείο Μπενάκη – Κεντρικό Κτήριο | Κουμπάρη 1 & Βασ. Σοφίας.
Διάρκεια Έκθεσης έως 30.08.2015

Kim Gordon – Design Office: Noise Name Paintings and Sculptures of Rock Bands that are broken up

H έκθεση εντάσσεται στο πλαίσιο της συνεργασίας του Ιδρύματος ΔΕΣΤΕ με το Μουσείο Μπενάκη, η οποία, μέσα από την παρουσίαση ατομικών και ομαδικών εκθέσεων σύγχρονης τέχνης στα κτήρια του μουσείου, αποσκοπεί στην ανάδειξη νέων, ρηξικέλευθων και πρωτότυπων κατευθύνσεων της σύγχρονης καλλιτεχνικής πρακτικής.Η έκθεση περιλαμβάνει μια επιλογή από τα “Noise Paintings” της Kim Gordon, καθώς και μια σειρά νέων έργων της καλλιτέχνιδας.Τα εικαστικά έργα της Kim Gordon έχουν συχνές αναφορές στις πρακτικές της σε άλλους τομείς. Τα “Νoise Paintings” προβάλλουν το είδος της μουσικής την οποία συμβολίζουν και αρχίζει να αναδύεται ένα πλέγμα αναφορών μεταξύ της πνευματικής ιδιοκτησίας, της οπτικοποίησης και της αμφίδρομης επίδρασης της ποιητικής επικοινωνίας. Οι πίνακες είναι με έναν τρόπο προφητικοί, καθώς οι λέξεις που παρουσιάζουν είναι αποκομμένες από τα αρχικά τους συμφραζόμενα και υπάρχουν μόνο στο επίπεδο της καθαρής οπτικής γλώσσας, χωρίς πληροφοριακό περιεχόμενο, πέρα από τις εικονιστικές και συγκειμενικές τους ιδιότητες.Η αίθουσα περιοδικών εκθέσεων του Κεντρικού Κτηρίου του Μουσείου Μπενάκη μετατρέπεται σε μνημείο στα συγκροτήματα που δούλεψαν γύρω από τη δυσαρμονία (dissonance) και τις διάφορες πλευρές αυτού που σήμερα ονομάζεται noise music. Οι καμβάδες στα τελάρα αντιπροσωπεύουν συγκροτήματα noise μουσικής, ενώ τα γλυπτά στο δάπεδο είναι ονόματα συγκροτημάτων που δεν υπάρχουν πλέον και που χρησιμοποιούσαν τη δυσαρμονία – ένα μουσικό στοιχείο που ανάγεται στους Φουτουριστές.

Ωράριο Λειτουργίας

Τετάρτες και Παρασκευές: 09.00 – 17.00
Πέμπτες και Σάββατα: 09.00 – 00.00
Κυριακές 09.00 – 15.00
Δευτέρες – Τρίτες: Κλειστά

Noise Paintings

Πηγή

ameτρια

Μουσείο Μπενάκη | Έως τις 11 Οκτωβρίου 2015 (εκτός Αυγούστου)
Κτήριο Όδου Πειραιώς – Πειραιώς 138, Αθήνα


ameτρια είναι το προνόμιο του δυσανάλογου, του υπερβάλλοντος, της απόρριψης μιας καθολικής προσέγγισης, του σφάλματος που αποδεικνύεται σωστό.

Η συνάντηση μεταξύ του Μουσείου Μπενάκη και του Ιδρύματος ΔΕΣΤΕ, είχε ως αποτέλεσμα έργα τέχνης και αντικείμενα να γίνουν τεκμήρια μιας ενόρμησης η οποία, ως ακριβής και προσδιορισμένη οντότητα, συμμετέχει στην εξέλιξη της σκέψης.

Αδιαφορώντας εντελώς για τις αξίες της κοινοτικής ζωής, που προωθούν τις αρετές του μέ­τρου και του ευτυχούς μέσου όρου, η αμετρία (dismeasure) αποτελεί έκφραση μιας πρωτογενούς άσκοπης ενόρμησης, η οποία δεν θέλει να έχει, ούτε να μην έχει, και που μοναδική της πρόθεση είναι να ασκείται χωρίς αναστολές. Ο βαθμός της αμετρίας εξαρτάται από το πόσο ακραία είναι η ενόρμηση που εκφράζει.

H έκθεση εντάσσεται στο πλαίσιο της συνεργασίας του Ιδρύματος ΔΕΣΤΕ με το Μουσείο Μπενάκη, η οποία, μέσα από την παρουσίαση ατομικών και ομαδικών εκθέσεων σύγχρονης τέχνης στα κτήρια του μουσείου, αποσκοπεί στην ανάδειξη νέων, ρηξικέλευθων και πρωτότυπων κατευθύνσεων της σύγχρονης καλλιτεχνικής πρακτικής.

Η έκθεση είναι βασισμένη σε μια ιδέα του Roberto Cuoghi.

Ομάδα επιμελητών: Nicoletta De Rosa, Alessandro Pasini, Tomaso Piantini, Πολύνα Κοσμαδάκη, Γιώργος Τζιρτζιλάκης


Πληροφορίες και υλικό από τις ιστοσελίδες του Μουσείου Μπενάκη και το Ίδρυμα ΔΕΣΤΕ.

Υπενθυμίζουμε πως κάθε Πέμπτη, η είσοδος είναι ελεύθερη για τους επισκέπτες του Μουσείου Μπενάκη.

 

Athens Biennale 2015-2017

Έναρξη της Athens Biennale 2015-2017
Ξενοδοχείο Μπάγκειον – Πλατεία Ομονοίας 18
Ανοιχτό για το κοινό έως 31 Ιουλίου 2015
Τετάρτη με Παρασκευή 16.00 – 19.00 | Σάββατο 12.00 -16.00


Η Μπιενάλε της Αθήνας, διαρκώς αναστοχαστική απέναντι στον θεσμό των Μπιενάλε, αναπροσαρμόζει την ταυτότητά της και επεκτείνει τη χρονική της διάρκεια. Γεφυρώνοντας το παρελθόν με το παρόν και το μέλλον, η πέμπτη εκδοχή της Μπιενάλε (2015) ενώνεται με την έκτη (2017). Η Μπιενάλε της Αθήνας 2015-2017: «ΟΜΟΝΟΙΑ», ένα τολμηρό και πειραματικό εγχείρημα, εγκαινίασε τις δραστηριότητές της τον Ιούνιο του 2015 και θα κορυφωθεί τον Απρίλιο του 2017 με την έναρξη της documenta 14.

Ενόψει της κρίσιμης ιστορικής συγκυρίας, η Μπιενάλε της Αθήνας 2015-2017: «ΟΜΟΝΟΙΑ» επικεντρώνεται σε φλέγοντα ζητήματα όπως η ανάδυση της εναλλακτικής οικονομίας, η επιτελεστικότητα του πολιτικού ζητήματος και η θέσπιση ιδρυμάτων που επαναπροσδιορίζουν τα συστήματα δομής καθώς και τα ήδη υπάρχοντα μοντέλα, ενώ παράλληλα αναδεικνύει όψεις της σύγχρονης τέχνης.

H Μπιενάλε της Αθήνας 2015-2017: «ΟΜΟΝΟΙΑ» συνεχίζει – μετά την επιτυχημένη τέταρτη εκδοχή της με την AGORA το 2013 – σχηματίζοντας μια επιμελητική ομάδα που αποτελείται από κοινωνικούς φιλόσοφους, πολιτικούς στοχαστές, θεωρητικούς της τέχνης, επιμελητές και καλλιτέχνες. Η Μπιενάλε της Αθήνας 2015-2017: «ΟΜΟΝΟΙΑ»  προέκυψε ως μια αντίδραση στις τρέχουσες πολιτικοκοινωνικές συνθήκες και ως μια ανάγκη να ενεργοποιήσει το κοινό μέσα από την τέχνη και τις σύγχρονες θεωρητικές προσεγγίσεις.

Ξεκινάει μία διετία δραστηριότητας από τώρα και μέχρι το καλοκαίρι του 2017, σε διάφορους χώρους στην περιοχή του κέντρου της Αθήνας και συγκεκριμένα στην Ομόνοια. Στόχος της διετίας αυτής και της συνεργασίας με τον Δήμο Αθηναίων είναι η εύρεση μίας μόνιμης βάσης για την φιλοξενία του οργανισμού, από όπου θα διεξάγονται οι δραστηριότητές του. Η δημιουργία ενός πνευματικού κέντρου σε μια περίοδο κρίσης και πολιτιστικής ανασυγκρότησης οδήγησε την Μπιενάλε της Αθήνας στην Ομόνοια και στην επιλογή του πρώην ξενοδοχείου Μπάγκειον ως συμβολικού σημείου αφετηρίας για το ξεδίπλωμα του καλλιτεχνικού της προγράμματος.

Η επόμενη διοργάνωση της Μπιενάλε της Αθήνας με τον συμβολικό τίτλο “ΟΜΟΝΟΙΑ“, θα ξεκινήσει τις δραστηριότητές της στις 23 Οκτώβριου του 2015 και -αντίθετα με το μοντέλο των Μπιενάλε- θα διαρκέσει για δύο ολόκληρα χρόνια. Η έναρξη της συν-διοργάνωσης της Μπιενάλε της Αθήνας με τον Δήμο Αθηναίων σηματοδοτείται με την τοποθέτηση δύο έργων μεγάλης κλίμακας στο ιστορικό ξενοδοχείο Μπάγκειον στην Ομόνοια. Στην πρώην αίθουσα χορού παρουσιάζεται ο Ρινόκερος, 1997, του Νίκου Κεσσανλή και στην πρόσοψη του κτηρίου το έργο Άντερ Κονστράξιον, 2015, της ομάδας Underconstruction Group.

Το τετραώροφο διατηρητέο κτήριο του ιστορικού ξενοδοχείου Μπάγκειον αποτελεί εξαιρετικό δείγμα αστικής αρχιτεκτονικής της Αθήνας το οποίο χρονολογείται στα τέλη του 19ου αιώνα. Έργο του αρχιτέκτονα Ernst Ziller οικοδομήθηκε μεταξύ των ετών 1890-1894 κατόπιν δωρεάς του Ιωάννη Μπάγκα (ή Πάγκα). Το Μπάγκειον βρίσκεται επί της πλατείας Ομονοίας, την παλαιότερη πλατεία της Αθήνας, η οποία ως το 1930 ήταν το κέντρο της κοσμικής ζωής και της εμπορικής κίνησης της πόλης. Το ξενοδοχείο στέγαζε στο υπόγειό του καφενείο-λουκουματζίδικο με θαμώνες από όλα τα κοινωνικά στρώματα, που έβρισκαν εκεί την ελευθερία από τον συντηρητισμό της εποχής. Στις αρχές της δεκαετίας του 1920 το Μπάγκειον μετατρέπεται σε πνευματικό καταφύγιο νεαρών λογοτεχνών (Μήτσος Παπανικολάου, Ναπολέων Λαπαθιώτης, Τέλλος Άγρας, Μίνος Ζώτος, Νίκος Σαράβας) και εξελίσσεται σε ένα από τα σημαντικότερα σημεία διαμόρφωσης της νέας λογοτεχνικής γενιάς της περιόδου.


 

Πηγή